عمومی

قیمت این ۳ میم کوین احتمالاً در آستانه انفجار است

قیمت این ۳ میم کوین احتمالاً در آستانه انفجار است

در دنیای ارزهای دیجیتال، هر ماه فقط چند پروژه می‌توانند واقعاً جنجال به‌پا کنند. این رمزارزها با پیش‌فروش‌های چشمگیر و راه‌حل‌های خلاقانه و قابلیت‌های رشد باورنکردنی خود را نشان می‌دهند. در‌این‌میان سه میم کوین وجود دارد که فرصت بسیار مناسبی برای سرمایه‌گذاران ایجاد کرده‌اند.

میم کوین PEPU اخیرا‌ً محبوبیت زیادی به‌دست آورده است. این پروژه با پیش‌فروش فعلی خود با قیمت ۰٫۰۰۸۳۹۲۶ دلار‌، سروصدای زیادی به‌پا کرد. به‌نوشته‌ی کوین‌پدیا، این پیش‌فروش تاکنون ۳٫۴۳ میلیون دلار سرمایه جذب کرده و فقط ۲٫۹۳ درصد از کل توکن‌های آن برای عرضه باقی مانده است. PEPU به‌صورت استراتژیک ۳۰ درصد از عرضه‌ی خود را برای پاداش‌های استیکینگ و ۲۰ درصد را برای بازاریابی و ۱۰ درصد را برای تأمین نقدینگی در صرافی‌های غیرمتمرکز اختصاص داده است.

میم کوین PEPU

PEPU

هدف اصلی PEPU رفع برخی از مشکلات عمده در دنیای ارزهای دیجیتال است. کارمزدهای زیاد اتریوم و سرعت کم تراکنش‌ها، یکی از مشکلات مهم اکوسیستم اتریوم به‌حساب می‌آید. PEPU با راه‌حل لایه‌ی ۲ خود، تراکنش‌های سریع‌تر و مقیاس‌پذیرتر را با حفظ امنیتی در سطح اتریوم ارائه می‌دهد.

تیم PEPU برای راه‌اندازی توکن خود آماده می‌شود و آینده‌ی آن امیدوارکننده به‌نظر می‌رسد. PEPU با ارائه‌ی انتقال لحظه‌ای بین اتریوم و شبکه‌ی PEPU Chain، کمترین کارمزد تراکنش و سرعت تراکنش ۱۰۰ برابر سریع‌تر از اتریوم، فرهنگ میم کوین را با پیشرفت‌های فنی ترکیب می‌کند. علاوه‌بر‌این، رمزارز مذکور با بازدهی سالانه‌ی ۵۴۸ درصدی، گزینه‌ای جذاب برای سرمایه‌گذاران به‌حساب می‌آید.

PeiPei که با نماد قورباغه‌ی قرمز شناخته می‌شود، از زمان عرضه‌ی خود که اخیراً در یونی‌سواپ انجام شد، سروصدای زیادی به‌پا کرده است. PeiPei با رشدی سریع، هم‌اکنون در صرافی‌های بزرگی مانند پولونیکس و LBank و Gate.io فهرست شده است و طبق گفته‌های تیم توسعه‌دهنده، به‌زودی در صرافی کوین‌استور نیز عرضه خواهد شد.

توییت حساب کاربری PeiPei

PeiPei X

PeiPei به‌سرعت به فهرست ۳۰ کوین برتر در کوین‌گِکو صعود کرد و ارزش بازارش در این هفته به ۱۳۷٫۶ میلیون دلار رسید.

PeiPei پس‌ از عرضه در ماه ژوئن (خرداد و تیر ۱۴۰۳)، رشد روزانه‌ی درخورملاحظه‌ای را تجربه کرد و بازدهی چشمگیری برای سرمایه‌گذاران اولیه به‌ارمغان آورد. این میم‌ کوین فقط روندی گذرا نیست؛ بلکه رقیبی جدی برای کسب سودهای سرشار در بازار ارزهای دیجیتال به‌شمار می‌رود.

eTukTuk پلتفرم کسب درآمد جدیدی است که اخیراً ۳۰ درصد از توکن‌های خود را سوزاند؛ به‌همین‌دلیل، هیجان زیادی بین سرمایه‌گذاران و قبل‌ از فهرست‌شدن در صرافی‌های معتبر ایجاد کرد. در ۱۶ جولای (۲۶ تیر ۱۴۰۳)، eTukTuk در یونی‌سواپ فهرست خواهد شد. پیش‌فروش این کوین با موفقیت چشمگیری همراه بود و به‌سرعت ۳٫۵ میلیون دلار سرمایه جذب کرد. بازدهی سالانه‌ی استیکینگ این توکن نیز ۸۰ درصد است.

توییت پروژه Etuktuk

Etuktuk X

همان‌طورکه بازار ارزهای دیجیتال همچنان به تکاملش ادامه می‌دهد، PEPU و PeiPeo و eTukTuk به‌عنوان میم کوین‌هایی با ظرفیت‌های فراوان برای کسب سودهای سرشار، خود را از بسیاری پروژه‌های مشابه، متمایز کرده‌اند.

این مقاله حاوی توصیه‌ی اقتصادی lastech نیست. خطر از‌‌دست‌‌دادن سرمایه در هر سرمایه‌گذاری‌‌‌‌ای وجود دارد و فرد باید پس از مطالعه و تحقیق، خودش تصمیم نهایی را اتخاذ کند و مسئولیت آن را بر‌‌عهده بگیرد.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا