رمز ارز

قوت گرفتن شیبا برای ورود به متاورس!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تیم شیبا اینو به عنوان بخشی از تلاش‌های خود برای راه‌اندازی ساختار اصلی متاورس، امروز و در یک پست وبلاگی فاش کرد که دو تیم اضافی دیگر ایجاد کرده است. تیم‌های تازه شکل‌گرفته نقشی اساسی به عنوان واسطه بین جامعه شیبا و مدیران اصلی پروژه بازی خواهند کرد.
منطق پشت ایجاد تیم‌های جدید، ایجاد ارتباط بین تمام ارکان موجود شیبا یعنی ساختارهای متاورس، از جمله توسعه‌دهندگان اصلی، مشاوران متخصص و استودیوی AAA است.
طبق اعلامیه جدید، اولین تیم ایجادشده توسط شیبا که اعضای این تیم با نام اعضای تیم دفاع نیز شناخته می‌شوند، شامل اینفلوئنسرهای محبوب شیبا، از جمله Trophias، U B و David Kern هستند. از دومین تیم ایجادشده هم به عنوان تیم رشد شیبا یاد می‌شود. اعضای آن شامل اینفلوئنسرهای معروف شیبا یعنی Milkshake، Baysed و FIRSWORLD هستند. هر دو تیم مانند چشم، گوش و صدای جامعه عمل می‌کنند تا همه نگرانی‌ها، دیدگاه‌ها و سوالات SHIBArmy را به تیم اصلی منتقل کنند.
در واقع، تیم شیبا می‌خواهد با یافتن راه‌هایی جامعه را در ساخت متاورس مشارکت دهد. این تیم از ایده‌ها و پروژه‌های مختلف دعوت می‌کند تا به رشد بیشتر متاورس آن کمک کند.
شیبا در چند وقت اخیر به دنبال اطمینان از این بوده است که متاورس آن رشد کند. بنابراین، اضافه شدن افراد حرفه‌ای را در دستور کار قرار داده است. شیبا مشارکت‌های کلیدی را با شرکت های بزرگ، از جمله The Third Floor، برای دستیابی به این هدف آغاز کرده است. همچنین، اخیرا چند تن از پیشکسوتان حوزه رسانه و سرگرمی نیز به تیم مشاوره متاورس شیبا پیوسته‌اند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کریپتو بیسیک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا