رمز ارز

قطار رمزارزها هنوز در ابتدای راه است!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

احساسات غالب افراد خارج از جامعه کریپتو وقتی که به قیمت بیت کوین نگاه می‌کنند، باید این باشد که برای ورود به بازار رمزارزها خیلی دیر شده است، اما گزارش‌ها نشان می‌دهند که این حوزه هنوز در مرحله ابتدایی منحنی پذیرش خود قرار دارد.
در گزارش مشترکی که توسط گروه مشاوره بوستون، Bitget و Foresight Ventures منتشر شده، داده‌ها نشان از پذیرش بسیار پایین‌تر کریپتو در مقایسه با دارایی‌های سرمایه‌گذاری سنتی دارند. بر اساس این گزارش، تنها ۰٫۳ درصد از ثروت افراد در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری شده که این رقم با ۲۵ درصد ثروت سرمایه‌گذاری شده در بازار سهام، قابل مقایسه نیست. بر این اساس، کارشناسان نتیجه می‌گیرند که نفوذ کم سرمایه‌گذاری، به معنی وجود فضای زیاد برای رشد و پذیرش بیشتر کریپتو می‌باشد.
همچنین این گزارش، منحنی پذیرش اینترنت برای رسیدن به یک میلیارد کاربر را با هولدرهای فعلی ارز دیجیتال و آدرس‌های اتریوم دارای موجودی غیر صفر مقایسه می‌کند و بر این اساس، رشد زیادی را برای بازار کریپتو در آینده متصور است. با مقایسه داده‌ها، محققان پیش‌بینی می‌کنند که اگر خط روند به رشد خود ادامه دهد، ممکن است تا سال ۲۰۳۰، تعداد کاربران کریپتو به ۱ میلیارد نفر برسد.
در همین حال، گزارشی دیگر بیش‌بینی می‌کند که ارزش صنعت توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) می‌تواند طی ۱۰ سال به ۲۳۱ میلیارد دلار برسد. از سوی دیگر، شرکت McKinsey & Company در گزارشی تخمین می‌زند که ارزش بازار متاورس به تنهایی می‌تواند تا سال ۲۰۳۰، به ۵ تریلیون دلار برسد.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا