بازی

فیل اسپنسر تکرار کرد: بازی‌های Call of Duty همچنان برای پلی استیشن منتشر می‌شوند

فیل اسپنسر تکرار کرد: بازی‌های Call of Duty همچنان برای پلی استیشن منتشر می‌شوند

فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس بار دیگر تاکید کرد که علیرغم برنامه‌های مایکروسافت برای خرید اکتیویژن بلیزارد، بازی‌های فرنچایز کال آف دیوتی (Call of Duty) همچنان برای پلی استیشن منتشر خواهند شد.

همزمان با اینکه سازمان رقابت و بازار (CMA) اخیرا نگرانی خود نسبت به معامله مایکروسافت و اکتیویژن بلیزارد را اعلام کرد، اسپنسر پست طولانی جدیدی را در وبلاگ مایکروسافت منتشر کرد که در آن در مورد برنامه‌های این شرکت برای آینده صحبت کرده است. در این پست، رئیس ایکس باکس یک بار دیگر به گیمرها پلی استیشن خاطرنشان کرده که بازی‌های جدید Call of Duty همچنان برای آن‌ها منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ مینی‌گیم پنهان در بازی‌ها که از وجودشان خبر ندارید!هیس! بین خودمون بمونه…
۱۰ مینی‌گیم پنهان در بازی‌ها که از وجودشان خبر ندارید!

در این پست آمده است:

مسیری اصولی را در پیش خواهیم گرفت. ما شنیده‌ایم که گفته می‌شود این معامله ممکن است فرنچایزهایی مانند Call of Duty را از برخی پلتفرم‌هایی که کاربران از طریق آن‌ها بازی می‌کنند، دور کند. به همین دلیل، همانطور که قبلا گفته‌ایم، متعهد هستیم که همان نسخه از کال آف دیوتی را که در جاهای دیگر عرضه می‌شود، روی پلی استیشن هم در دسترس قرار دهیم.

ما همچنان به کاربران اجازه می‌دهیم تا در پلتفرم‌ها و دستگاه‌های مختلف با یکدیگر بازی کنند. ما می‌دانیم که بازیکنان از این رویکرد سود می‌برند، زیرا این کار را با ماینکرفت انجام داده‌ایم که از زمان پیوستن Mojang در سال ۲۰۱۴ به تیم مایکروسافت همچنان از طریق پلتفرم‌های متعددی در دسترس است.

کال آف دیوتی

بازی بعدی فرنچایز کال آف دیوتی با نام Call of Duty: Modern Warfare 2 قرار است در تاریخ ۲۹ اکتبر (۷ آبان) برای پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان و سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر شود.

مطلب پیشنهادی:داستان کامل بازی Call of Duty: Vanguardروایتی از اواخر جنگ جهانی دوم
داستان کامل بازی Call of Duty: Vanguard


ویجی‌لاگ پلاسگیمزکام 2022 و گران شدن پلی استیشن 5

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا