بازی

فیلم Supergirl: Woman of Tomorrow از دنیای سینمایی جدید دی‌سی معرفی شد

فیلم Supergirl: Woman of Tomorrow از دنیای سینمایی جدید دی‌سی معرفی شد

استودیو دی سی اعلام کرد که قصد دارد اثری سینمایی از Supergirl: Woman of Tomorrow، یک مجموعه کمیک بوک با محوریت کارا زور-ال، دخترعموی سوپرمن، اقتباس کند.

رئیس جدید استودیو، جیمز گان، در کنار پیتر سفران، دیگر رئیس این بخش هنگام معرفی این فیلم به طرفداران قول داد که «مدل بسیار متفاوتی از سوپرگرل» را خواهند دید که تاکنون مشاهده نکرده بودند. گان در Variety توضیح داد:

سوپرمن به زمین فرستاده شد و توسط والدینی فوق‌العاده دوست داشتنی بزرگ شد. در حالی که کارا در کریپتون بود، او روی قطعه‌ای سنگی از کریپتون بود که از این سیاره دور شد و برای ۱۴ سال اول زندگی‌اش در آنجا زندگی کرد. [یک] موقعیت وحشتناک که در آن مُردن تمام اطرافیانش را تماشا کرد. بنابراین او یک سوپرگرل بسیار خشن‌تر و تاریک‌تر از آن چیزی است که تا به حال دیده‌ایم.

مطلب پیشنهادی:طولانی ترین فیلم های تاریخ هالیوودپیشنهادهایی برای پرحوصله‌ها
طولانی ترین فیلم های تاریخ هالیوود

هشت شماره کمیک Supergirl: Woman of Tomorrow که توسط تام کینگ و بیلکیس ایولی نوشته و طراحی شد، بین سال‌های ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۲ منتشر شد و داستان سوپرگرل را روایت می‌کند که با یک دختر بیگانه آشنا می‌شود که سیاره‌ی زادگاهش ویران شده است.

این دخترک غریبه به دنبال گرفتن انتقام است و اگر سوپرگرل به او کمک نکند، به تنهایی این کار را انجام خواهد داد… به هر قیمتی که شود. خلاصه داستان رسمی کمیک بوک در پایان می‌گوید:

اکنون کارا، سگ کریپتو و یک کودک عصبانی و دلشکسته به فضا می‌روند تا در سفری که آن‌ها را تا اعماق وجودشان شوکه خواهد کرد.

Supergirl

در قالب لایو اکشن، Supergirl قبلا توسط ملیسا بنویست به عنوان بخشی از فرنچایز Arrowverse از شبکه CW به تصویر در آمده بود که پس از پخش شش فصل در نوامبر ۲۰۲۱ به پایان رسید.

فیلم Supergirl: Woman of Tomorrow تاریخ انتشار دقیقی ندارد، اما طبق گفته‌های گان، این عنوان دو سال پس از فیلم جدید سوپرمن تحت عنوان Superman Legacy در ۱۱ جولای ۲۰۲۵ اکران خواهد شد. پس در سال ۲۰۲۷ می‌توانیم منتظر سوپرگرل باشیم.

مطلب پیشنهادی:۵ ویژگی خاص بدن بتمنبدنی فرا انسانی برای شخصیتی که قدرت فرا انسانی ندارد
۵ ویژگی خاص بدن بتمن


ویجی‌لاگ پلاس: خداحافظی با آنچارتد و تاریخ انتشار ماینکرفت لجندز

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا