بازی

فیلم Lord of the Rings: The Return of the King بار دیگر اکران خواهد شد

فیلم Lord of the Rings: The Return of the King بار دیگر اکران خواهد شد

با گذشت بیش از دو دهه از اکران سه گانه افسانه‌ای پیتر جکسون، Lord of the Rings همچنان در چرخه اخبار قرار دارد. مجموعه فانتزی تالکین اکنون هفتاد سال است که میلیون‌ها نفر را سرگرم خود می‌کند و هنوز هم طرفداران را به روش‌هایی که نویسنده در زمان خودش پیش بینی نکرده بود، جذب می‌کند.

اخیراً اخبار غافلگیرکننده‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه برادران وارنر و نیو لاین در حال کار روی فیلم‌های بلند داستانی جدیدی هستند که در سرزمین میانه اتفاق می‌افتند. علاوه بر این، Rings of Power، سریالی که به فیلم‌های جکسون مرتبط نیست و پیش از رویدادهای رمان‌ها اتفاق می‌افتد، برای آمازون موفقیت‌آمیز بوده – اما همچنان به طور نامطلوبی با فیلم‌های سینمایی مقایسه می‌شود.

مطلب پیشنهادی:هر آن چه لازم است در مورد سرزمین میانه و دنیای ارباب حلقه ها بدانیددنیای خلق شده توسط جی. آر. آر. تالکین
هر آن چه لازم است در مورد سرزمین میانه و دنیای ارباب حلقه ها بدانید

خوشبختانه، برای طرفدارانی که مشتاق بازگشت به تجربه سرزمین میانه در پرده بزرگ نمایش هستند و یک بار دیگر شگفتی‌های نیوزیلند را از نزدیک ببینند، The Return of the King به مناسبت بیستمین سالگرد اکران بار دیگر در سینماها نشان داده خواهد شد.

قسمت آخر سه‌گانه Lord of the Rings با کسب ۱۱ جایزه اسکار (هم‌تراز با بن هور و تایتانیک) در این مراسم، نام خود را برای همیشه در تاریخ ثبت کرد.

Lord of the Rings

نسخه اکستندد این فیلم در تاریخ ۱۳ آوریل (۲۴ فروردین) به عنوان بخشی از یک اکران ویژه به سینماها بازخواهد گشت تا گذشت دو دهه از اکران پر شورش را جشن بگیرد. نسخه حماسی ۲۶۰ دقیقه‌ای این فیلم که یک سال پس از اکران به صورت DVD منتشر شده بود، با شکوه تمام به نمایش در خواهد آمد.

مطلب پیشنهادی:حلقه‌های قدرت در کامیک کان ۲۰۲۲ | از گران‌ترین سریال تاریخ چه می‌دانیم؟یک حماسه‌ی ماتم‌زده با چاشنی ادای دین به تالکین و پیتر جکسون
حلقه‌های قدرت در کامیک کان ۲۰۲۲ | از گران‌ترین سریال تاریخ چه می‌دانیم؟


ویجی‌لاگ پلاس: رویداد جدید پلی استیشن و نمایش تازه رزیدنت اویل 4

کپکام به‌زودی یک رویداد با حضور ریمیک Resident Evil 4 برگزار می‌کند - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا