بازی

فیلم Heat 2 بر اساس کتاب آن ساخته می‌شود

فیلم Heat 2 بر اساس کتاب آن ساخته می‌شود

اخبار جدید حاکی از آن است که کتاب جدید مایکل مان به نام Heat 2 در حال تبدیل شدن به فیلم است. این فیلم‌ساز ۷۹ ساله در مصاحبه اخیر خود با WTF Podcast اعلام کرده که دنباله فیلم Heat (مخمصه) بر اساس کتاب جدیدش در دست ساخت قرار دارد. وی در این باره گفت:« بله، نمی‌توانم خیلی درباره آن صحبت کنم، اما بله این فیلم در حال ساخت است. همانطور که می‌دانید داستان اصلی در کتاب روایت شده، اما فیلم آن بسیار بزرگ‌ خواهد بود.»

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم ابرقهرمانی که برترین جلوه‌های ویژه را دارنداز بتمن تا اونجرز
۱۰ فیلم ابرقهرمانی که برترین جلوه‌های ویژه را دارند

کتاب Heat 2 مدتی در دست توسعه بوده و قرار است در ماه آگوست در اختیار خوانندگان قرار گیرد. با اینکه این کتاب به عنوان یک دنباله معرفی شده، اما در واقع یک پیش‌درآمد است و داستان کارآگاه وینسنت هانا (که در فیلم اصلی آل پاچینو ایفای این نقش را برعهده داشت) و همچنین نیل مک‌ کاولی (با بازی رابرت دنیرو)، کریس شیرلیس (وال کیلمر) و نیت (جان ویت) را مدت‌ها قبل از وقایع فیلم اول روایت می‌کند.

مایکل مان قبلا هم توضیح داده بود که می‌خواهد کتابش را فیلم تبدیل کند، اما اینکه گفته شده فیلم در دست ساخت قرار دارد، بدان معناست که مان احتمال زیاد در حال کار روی فیلمنامه است. به هر حال، هنوز هیچ اعلام رسمی درمورد این پروژه وجود ندارد و احتمالا هنوز در مراحل اولیه ساخت قرار دارد. احتمالا طرفداران به این فکر می‌کنند که ستاره‌های فیلم اصلی، یعنی آل پاچینو و رابرت دنیرو در این دنباله حضور دارند یا خیر. مایکل مان درباره این موضوع گفت:

من عاشق این دو نفر هستم، اما آن‌ها باید ۶ سال جوان‌تر از نسخه‌ای باشند که در فیلم اول Heat دیدیم.

اکنون برای انتخاب تیم بازیگران خیلی زود است، اما به نظر می‌رسد که مان به دنبال نسخه‌های جوا‌ن‌تر آل پاچینو، رابرت دنیرو و وال کیمر است و باید دید که چه کسانی برای ایفای این نقش‌ها انتخاب خواهند شد.

بد نیست بدانید که فیلم بیوگرافی Ferrari هم به کارگردانی مایکل مان در دست ساخت است و هیو جکمن در نقش انزو فراری، موسس شرکت فراری ایفای نقش می‌کند.

مطلب پیشنهادی:بهترین انیمه‌های سال ۲۰۲۱ – از تاکسی عجیب تا سانی بویسالی پر بار برای انیمه‌بازها
بهترین انیمه‌های سال ۲۰۲۱ – از تاکسی عجیب تا سانی بوی


چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا