فیلم Death Stranding یک اثر بلاک باستر پرخرج با بازیگران بزرگ نخواهد بود
هیدئو کوجیما، خالق سری Death Stranding، به تازگی تایید کرد که فیلم اقتباسی آن یک اثر بلاک باستر هالیوودی نخواهد بود.
اندکی پس از معرفی قسمت دوم این بازی در مراسم گیم اواردز ۲۰۲۲، کوجیما پروداکشنز اعلام کرد که یک فیلم اقتباسی نیز در دست ساخت است. این فیلم به طور کامل توسط استودیوی Hammerstone متعلق به الکس لبوویچی تامین مالی میشود و کوجیما به همراه لبوویچی تهیهکنندگان فیلم خواهند بود.
مطلب پیشنهادی:بهترین فیلمهای تاریخی حماسی که باید تماشا کنیدروایت حماسه با ترکیب لذتبخش ماجراجویی و تاریخ
لبوویچی قبلاً به Deadline گفته بود که فیلم Death Stranding نسبت به سایر آثار اقتباسی با بودجههای کلان، «به مراتب صمیمیتر و استوارتر» خواهد بود و کوجیما در مصاحبهای جدید با IGN، دربارهی آن توضیح داده است.
از سال گذشته هر هفته با افراد زیادی در هالیوود تماس ویدیویی داشتم و نه فقط برای Death Stranding. پیشنهادهای زیادی دریافت کردم، اما قصد من از ابتدا این نبود که فیلمی پرفروش بسازم. الکس لبوویچی از استودیو Hammerstone دیدگاهی مشترک در این زمینه با من داشت.
زمینه های زیادی برای ساخت یک فیلم در مقیاس بزرگ با بازیگران معروف و انفجارهای پر زرق و برق وجود داشت، اما انفجارها در Death Stranding چه فایدهای خواهند داشت؟ پول درآوردن چیزی نیست که روی آن تمرکز کنم. من قصد دارم رویکرد هنریتری داشته باشم و تنها کسی که پیشنهاد ساخت چنین فیلمی را داد، الکس لبوویچی بود.
کوجیما همچنین گفت که هنوز تصمیم گیری نشده که آیا این فیلم شامل شخصیتهایی از بازی مانند قهرمان داستان، سم پورتر بریجز خواهد بود یا خیر.
هنوز تصمیم نهایی نگرفتهایم. شکست اقتباسهای سینمایی از بازیها در مدتها پیش منجر به تولید فیلمهای جدید زیادی شده که گیمرها را راضی میکنند، درست است؟ به همین دلیل است که آنها ظاهری مشابه یک بازی دارند. من نمیخواهم فیلم Death Stranding اینطور باشد. در عوض، تغییر و تکامل دنیای دث استرندینگ را به گونهای انتخاب میکنم که مناسب فیلم باشد.
من Death Stranding را به یک بازی تبدیل کردم و بازیها بالاخره برای بازی کردن هستند. واقعاً نیازی به تبدیل آنها به فیلم نیست. بنابراین به نوعی، فیلم دث استرندینگ مسیری را در پیش خواهد گرفت که هیچکس قبلاً با اقتباس سینمایی از یک بازی آن را امتحان نکرده است. فکر میکنم چیزی باید بسازم که الهامگر افرادی که آن را تماشا میکنند، باشد تا ۱۰ یا ۲۰ سال بعد خود آنها تبدیل به یک خالق شوند.
در جای دیگری از مصاحبه، هیدئو کوجیما درباره نحوه همکاری استودیو او با مایکروسافت برای ساخت بازی جدیدش صحبت کرد و یک بار دیگر تاکید کرد که این یک بازی سنتی نخواهد بود.
مطلب پیشنهادی:طولانی ترین فیلم های تاریخ هالیوودپیشنهادهایی برای پرحوصلهها
بررسی ویدئویی استیم دک
تماشا از یوتیوب lastech