بازی

فیلم اسپین آف جدیدی از John Wick در دست ساخت است

فیلم اسپین آف جدیدی از John Wick در دست ساخت است

در حالی که فیلم جان ویک ۴ (John Wick: Chapter 4) به تازگی منتشر شده، اکنون گفته می‌شود که یک فیلم اسپین آف جدید در دنیای این فرنچایز در دست ساخت است.

«اریکا لی»، تهیه‌کننده فیلم‌های John Wick به Collider گفت:

فیلم دیگری وجود دارد که اکنون در حال ساخت آن هستیم و فکر می‌کنم طی یکی دو ماه آینده آن را معرفی خواهیم کرد. پس از آن امیدوارم که Ballerina 2 و John Wick 5 و چیزهای زیاد دیگری وجود داشته باشند. اما ما در حال توسعه محتواهای بسیار زیادی هستیم و با بسیاری از نویسندگان و مدیران برند گفتگوهایی انجام داده‌ایم و دنیای ویک اولویت اصلی من است.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Top Gun: Maverick – تجدید دیدار دلچسبدرخششی در اوج
نقد فیلم Top Gun: Maverick – تجدید دیدار دلچسب

John Wick: Chapter 4 تاکنون با فروش ۷۳.۵ میلیون دلاری در ایالات متحده و ۶۴ میلیون دلاری در سراسر جهان، در مجموع ۱۳۷.۵ میلیون دلار فروش داشته است و بهترین فروش افتتاحیه این سری را به ثمر رسانده است.

فیلم اسپین آف جدیدی از John Wick در دست ساخت است - lastech

هرچند «چاد استاهلسکی»، کارگردان این فرنچایز اخیرا گفته بود که او و کیانو ریوز آماده هستند تا پس از فیلم چهارم کمی استراحت کنند، اما Lionsgate بیانیه‌ای منتشر کرد و گفت که آن‌ها هنوز برای خداحافظی با این فرنچایز آماده نیستند و کارهای مختلف زیادی وجود دارد که می‌توانند انجام دهند.

در حال حاضر دو اسپین آف از جان ویک در دست ساخت قرار دارند. Ballerina با بازی «آنا د آرماس» در نقش رونی، رقصنده‌ای که برای خانواده جنایتکار Ruska Roma به یک قاتل تبدیل می‌شود و قرار است در بهار/تابستان سال ۲۰۲۴ اکران شود. اسپین آف دیگر که The Continental نام دارد، یک مینی‌سریال پیش‌درآمد است که در آن شاهد داستان وینستون و شارون جوان هستیم که نقش آن‌ها را تاکنون به‌ترتیب «ایان مک‌شین» و «لنس ردیک» فقید ایفا می‌کردند.

انتظار می‌رود کیانو ریوز، ردیک، «آنجلیکا هیوستون» و مک شین در فیلم Ballerina نقش آفرینی کنند.

مطلب پیشنهادی:مدرسه فیلم‌سازی: درس‌های فیلم‌سازی که از مارتین اسکورسیزی آموختیمتوصیه‌های این کارگردان دوست‌داشتنی را جدی بگیرید
مدرسه فیلم‌سازی: درس‌های فیلم‌سازی که از مارتین اسکورسیزی آموختیم


بازی‌های مستقلی که باید در عید نوروز تجربه کنید

بازی Cyberpunk 2077 به‌زودی میزبان ورژن پیشرفته رهگیری پرتو خواهد بود - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا