بازی

فیلمبرداری فیلم ترسناک Scream 6 به پایان رسید

فیلمبرداری فیلم ترسناک Scream 6 به پایان رسید

خبرهای جدید حاکی از آن است که تولید و فیلمبرداری فیلم ترسناک Scream 6 (جیغ ۶) در مونترال کانادا به پایان رسیده است. به همین منظور عکسی با حضور تمام بازیگران و تیم سازنده در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده که بخشی از صحنه فیلمبرداری را نشان می‌دهد.

مطلب پیشنهادی:۵ انیمیشن علمی‌تخیلی که لایق توجه بیشتری بودندوقتی یک جای کار لنگ می‌زند!
۵ انیمیشن علمی‌تخیلی که لایق توجه بیشتری بودند

در حال حاضر اطلاعات زیادی از داستان ششمین قسمت فرانچایز Scream در دست نیست و حتی مشخص نیست عنوان اصلی فیلم هنگام اکران در سینماها چه خواهد بود. اما می‌دانیم که مکان آن از وودزبرو خارج شده و داستان آن در شهر نیویورک اتفاق می‌افتد. قبلا خلاصه داستانی از Scream 6 منتشر شده بود که نشان می‌داد: «ماجرای سری جیغ با ۴ بازمانده از قتل‌های گوست‌فیس (Ghostface)، ادامه می‌یابد. آن‌ها از وودزبرو خارج شده و فصل جدیدی را آغاز می‌کنند.» همچنین گزارش شده که ظاهرا این فیلم در فصل زمستان اتفاق می‌افتد و اینگونه با فضایی متفاوت نسبت به تمام عناوین قبلی مواجه خواهیم بود.

جنا اورتگا، ملیسا باررا، میسون گودینگ، جاسمین ساووی براون که تجربه بازی در فیلم قبلی را داشتند در این دنباله نیز به نقش‌های خود بازمی‌گردند و در کنار سایر بازیگران این فرانچایز از جمله کورتنی کاکس (در نقش گیل ویترز) و هیدن پنیتیر نقش‌آفرینی خواهند کرد. درموت مالرونی نیز قرار است همراه با بازیگران جدید این قسمت مانند درموت مالرونی، لیانا لیبراتو، دوین نکودا، جاش سگارا و هنری چرنی در فیلم حاضر شود.

فیلم Scream 6

اگر از طرفداران این فرانچایز ترسناک باشید، احتمالا می‌دانید که یکی از شخصیت‌های اصلی فرانچایز به نام سیدنی پرسکات با بازی نو کمبل در این فیلم غایب خواهد بود. وی قبلا در بیانیه‌ای درباره این اتفاق گفته بود:

متاسفانه من در فیلم بعدی جیغ حضور نخواهم داشت. به عنوان یک زن بسیار سخت تلاش کردم تا ارزشم را در این حرفه تثبیت کنم. پیشنهادی که به من ارائه شد با ارزشی که من طی این سال‌ها برای فرانچایز آورده‌ام برابری نمی‌‌کرد. این تصمیم بسیار دشواری برای من بود. خطاب به همه طرفداران Scream، من شما را دوست دارم، همه شما مرا بسیار حمایت کردید و برای هر چیزی که این فرانچایز طی ۲۵ سال به من هدیه کرد، بسیار سپاس‌گزارم.

مت بتینلی اولپین به همراه تایلر جیلت برای کارگردانی فیلم Scream 6 بازمی‌گردند و جیمز وندربیلت در کنار گای بوسیک وظیفه نگارش فیلمنامه را برعهده خواهد داشت.

ششمین قسمت از فرانچایز Scream (جیغ ۶) در تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۲۳ مصادف با ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ اکران خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۳۵ فیلم معمایی که شم کارآگاهیتان را فعال می‌کنندبهترین اسرار قتل در تمام دوران
۳۵ فیلم معمایی که شم کارآگاهیتان را فعال می‌کنند


اختصاصی lastech: مصاحبه با تهیه‌کننده بازی Blasphemous

تماشای ولاگ گیمزکام 2022 از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا