بازی

فیلم‌برداری فصل دوم سریال The Last of Us احتمالا در آینده نزدیک آغاز می‌شود

فیلم‌برداری فصل دوم سریال The Last of Us احتمالا در آینده نزدیک آغاز می‌شود

ساخت فصل دوم سریال لست آو آس (The Last of Us) به صورت رسمی تایید شده و اکنون اطلاعاتی از تاریخ آغاز فیلم‌برداری آن منتشر شده است.

پدرو پاسکال که در حال تبلیغ فصل سوم سریال The Mandalorian است، درباره زمان آغاز فیلم‌برداری فصل دوم لست آو آس صحبت کرد. بنابر گفته‌های پاسکال این احتمال وجود دارد که فیلم‌برداری فصل دوم این اقتباسِ بسیار محبوب در بهار آغاز شود. انتظار می‌رود که فصل دوم این مجموعه اتفاقات بازی دوم را به صورت مستقیم اقتباس کند. 

مطلب پیشنهادی:شخصیت Wednesday Addams چگونه به یکی از تاثیرگذار‌ترین نمادهای گوتیک تبدیل شد؟شخصیتی که طی سال‌ها به محبوبیت کامل رسیده است
شخصیت Wednesday Addams چگونه به یکی از تاثیرگذار‌ترین نمادهای گوتیک تبدیل شد؟

بلا رمزی نیز با حضور در پادکست Happy Sad Confused به صحبت درباره فصل دوم سریال The Last of Us پرداخته بود. با وجود اینکه او هیچکدام از بازی‌های لست آو آس را تجربه نکرده، اما برا داستان دینا و الی هیجان زده است. او تنها ویدئویی کوتاهی از داستان عاشقانه این دو شخصیت را به صورت آنلاین تماشا کرده. 

سریال Last of Us

۷ قسمت اول The Last Of Us تاکنون بازخوردهای بسیار خوبی از منتقدان و بینندگان کسب کرده است. تعداد بیننده‌های این مجموعه همچنین به صورت هفتگی افزایش پیدا می‌کند و مخاطبان آن تنها محدود به بازی‌های لست آو آس نیستند. فصل اول این سریال طی ۹ قسمت وقایع بازی اول The Last of Us را پوشش می‌دهد.

سریال The Last Of Us با دو قسمت دیگر به پایان می‌رسد که صبح دوشنبه‌های آینده می‌توانید آن‌ها را تماشا کنید. طی قسمت هشت الی با دیوید و همراهانش روبه رو می‌شود که نقش آفرینی یکی از آن‌‌ها را تروی بیکر (Troy Baker) برعهده دارد.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به سریال شهرک کلیله و دمنه – شکست توقیف‌شده مرضیه برومندتکرار موفقیت ایرج طهماسب کار هر کسی نیست
نگاهی به سریال شهرک کلیله و دمنه – شکست توقیف‌شده مرضیه برومند


ویجی‌لاگ پلاس: رویداد جدید پلی استیشن و نمایش تازه رزیدنت اویل 4

فیلم‌برداری فصل دوم سریال The Last of Us احتمالا در آینده نزدیک آغاز می‌شود - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا