بازی

فیلمبرداری سریال Fallout به پایان رسید

فیلمبرداری سریال Fallout به پایان رسید

به نظر می‌رسد فیلمبرداری سریال Fallout (فال اوت) که قرار است از سرویس آمازون پرایم پخش شود، به پایان رسیده است. پس از اینکه در سال ۲۰۲۰ خبر ساخت این سریال اقتباسی اعلام شده بود، فیلمبرداری آن در اواخر تابستان و بی سرو صدا شروع شد.

درحالی که طرفداران بی‌صبرانه مدت‌هاست که منتظر اطلاعات بیشتر و دیدن تصاویری از این فیلم لایو اکشن از فال اوت هستند، اکنون با توجه به پایان فیلمبرداری می‌توان انتظار انتشار تریلر آن را داشت.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت نهم سریال جیران – سرگیجه قاجاریاقیانوسی به عمق یک متر
نگاهی به قسمت نهم سریال جیران – سرگیجه قاجاری

والتون گاگینز، ستاره سریال فال اوت اخیرا در پست اینستاگرامی خود اعلام کرد که فیلمبرداری بخش‌های مربوط به خودش به پایان رسیده و اضافه نکرد که آیا فیلمبرداری پروژه به طور کامل تمام شده یا خیر. اما با توجه به اینکه او جزو بازیگران اصلی سریال است می‌توان حدس زد که بزرگترین و اصلی‌ترین فاز ساخت و فیلمبرداری به پایان خود رسیده است.

گاگینز جزییات زیادی از داستان سریال در اختیار طرفداران قرار نداده و از آن تنها با عبارت «یک سونامی لعنتی» یاد کرده است. همانطور که پیش‌تر ذکر شد، بیشتر جزییات این پروژه توسط شرکت‌های آمازون و بتسدا مخفی نگه‌ داشته شده و تنها مشخص شده که  این سریال یک داستان کاملا جدید دارد که البته اشاراتی مختلف به بازی‌های این سری خواهد داشت.

سریال فال اوت

کمی قبل‌تر مشخص شده بود که سریال جدید آمازون داستان را به والت ۳۳ (Vault 33) می‌برد، که در گذشته در هیچ‌یک از عناوین فال‌اوت حضور نداشته. اکنون با توجه به تصاویر منتشر شده که می‌دانیم داستان کاملا اورجینال خواهد بود، مسئله منطقی‌تر به‌نظر می‌رسد.

علاوه بر گاگینز، بازیگرانی نظیر الا پورنل، کایل مک‌لاکلن، مایک دویل، زیلیا مندس جونز و آرون کلیفتن موتن در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. در حال حاضر هیچ تاریخ انتشاری از هیچ منبعی اعلام نشده، اما به نظر می‌رسد که سریال Fallout اواخر سال ۲۰۲۳ یا اوایل ۲۰۲۴ به سرویس آمازون پرایم بیاید.

مطلب پیشنهادی:۲۰ مینی سریال عالی که باید در عید نوروز تماشا کنیدعید نوروز مینی سریال خوب چی ببینیم؟!
۲۰ مینی سریال عالی که باید در عید نوروز تماشا کنید


بازی‌های مستقلی که باید در عید نوروز تجربه کنید

بازی Cyberpunk 2077 به‌زودی میزبان ورژن پیشرفته رهگیری پرتو خواهد بود - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا