تکنولوژی

فورد موستانگ مک ای 2025، اسپرت‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر خواهد بود

فورد موستانگ مک ای 2025، اسپرت‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر خواهد بود

فورد با توسعه موستانگ مک ای موفق شد محبوبیت ماسل‌کارها را در دنیای خودروهای الکتریکی نیز تکرار کند. فورد موستانگ Mach-E دومین خودرو الکتریکی پرفروش آمریکاست. خودروساز آمریکایی برای آنکه پیشتازی این مدل را حفظ کند، ناچار است تغییراتی در نسخه 2025 این خودرو ایجاد کند. فورد موستانگ مک ای 2025 با قیمت بهتر و قطعات کارآمدتر به بازار عرضه خواهد شد.

طراحی فورد موستانگ Mach-E 2025 نسبت به گذشته بهبود یافته است تا این خودرو آیرودینامیک‌تر باشد. همچنین فناوری‌های جدیدی به این خودرو اضافه شده‌اند تا طی سال‌های آینده، این خودرو همچنان محبوب خریداران باشد.

فورد موستانگ مک ای

در گام نخست، فورد موستانگ Mach-E سال 2025 یک پمپ حرارتی استاندارد خواهد داشت. این پمپ اکنون در فورد F-150‌ لایتنینگ استفاده می‌شود. پمپ‌های حرارتی می‌توانند باتری‌ها را طی زمستان، گرم نگه دارند. نصب این پمپ روی خودروهای برقی باعث می‌شود برد آن‌ها افزایش یابد، عملکرد بهتری داشته باشند و زمان شارژ آن‌ها نیز کمتر شود. این روزها خودروهای برقی بیشتری با پمپ‌های حرارتی عرضه می‌شوند؛ چراکه خودروسازان به کاربرد موفق آن‌ها پی برده‌اند.

دیگر تغییرات فورد موستانگ مک ای 2025

فورد موستانگ Mach-E سال 2025 به‌صورت استاندارد، پکیج ظاهری اسپرت خواهد داشت. این پکیج اکنون فقط در تیپ GT در دسترس است که طرفداران بسیاری دارد. جلوپنجره جدید و کالیپرهای ترمز قرمزرنگ با برند برمبو از افزودنی‌های این پکیج هستند. فورد سال 2025 رنگ رینگ‌های 19 اینچی موستانگ مک ای را مشکی براق خواهد کرد. سیستم تهویه صندلی‌های جلو و شیفترهای ستونی از تجهیزات استاندارد و جدید این خودرو برای سال 2025 هستند.

msutang mach e

فورد موستانگ Mach-E سال 2025 به سیستم کمک‌راننده پیشرفته این شرکت موسوم به بلوک روز 1.5 مجهز خواهد بود. به گفته فورد، این سیستم تا 45 درصد از رانندگی خودرو را مدیریت می‌کند. مشتریان فورد موستانگ مک ای می‌توانند اکانت بلوک روز 1.5 را ماهانه یا سالانه خریداری کنند.

درنهایت قیمت فورد موستانگ Mach-E سال 2025 مقرون‌به‌صرفه شده است. باوجود تمام امکانات جدید، بهای این خودرو در تیپ پایه 36.495 دلار است. این قیمت ارزان‌تر از تسلا مدل Y خواهد بود که با قیمت پایه 44490 دلار به فروش می‌رسد. این قیمت به فورد کمک می‌کند جایگاه موستانگ Mach-E را در رده‌بندی‌ها حفظ کند و حتی آن را بهبود بخشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا