بازی

فصل سوم سریال مندلورین بهمن یا اسفند امسال منتشر می‌شود

فصل سوم سریال مندلورین بهمن یا اسفند امسال منتشر می‌شود

فصل سوم مندلورین (The Mandalorian) قرار است ماه فوریه ۲۰۲۳ (چیزی بین ۱۲ بهمن تا ۹ اسفند ۱۴۰۱) در دیزنی پلاس منتشر خواهد شد. به‌نظر می‌رسد برخی زمزمه‌های اخیر مبنی بر تاخیر خوردن این فصل حقیقت داشتند و ما نمی‌توانیم طی ۲۰۲۲ شاهد ماجراجویی گروگو و مندو باشیم.

ادامه متن حاوی اسپویل فصل ۲ مندلورین و Book of Boba Fett

فصل دوم سریال با یک سری اتفاقات جذاب و باورنکردنی به پایان رسید. گروگو ماجراجویی تازه‌ای را کنار لوک اسکای‌واکر مشهور و دوست‌داشتنی آغاز می‌کند تا احتمالا به یک جدای (Jedi) تعلیم‌دیده تبدیل شود. با این حال طی سریال Book of Boba Fett کاشف به عمل می‌آید که گروگو اتحاد دوباره با مندو را انتخاب کرده و علی‌رغم رها کردن تمرینات جدای، ظاهرا قدرت‌هایش به شکل چشم‌گیری افزایش داشته است.

گروگو در سریال مندلورین

با توجه به انتشار The Mandalorian طی فوریه ۲۰۲۳، احتمال می‌رود سریال اسپین‌آف Ahsoka نیز مدتی تاخیر بخورد. طی پنل جشن جنگ ستارگان، ما همچنین شاهد معرفی سریال Skeleton Crew با حضور جود لا (از کارگردان اسپایدرمن، جان واتس) بودیم. تریلر Star Wars Andor نیز طی همین پنل پخش شد.

در پایان بد نیست به سریال اوبی وان کنوبی با بازی ایوان مک‌گرگور و هایدن کریستنسن هم اشاره کنیم از امروز پخش آن آغاز می‌شود.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به ۵ تکنولوژی نوآورانه در انیمیشن‌های دیزنی و پیکسارتکنولوژی‌هایی که انیمیشن‌سازی را برای همیشه تغییر دادند
نگاهی به ۵ تکنولوژی نوآورانه در انیمیشن‌های دیزنی و پیکسار


Top 10: قدرتمندترین دشمنان دکتر استرنج!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا