بازی

فصل دوم سریال لوکی تابستان امسال به دیزنی پلاس می‌آید

فصل دوم سریال لوکی تابستان امسال به دیزنی پلاس می‌آید

طبق اخبار جدید، فصل دوم سریال لوکی (Loki) قرار است در ماه جولای (تیر و مرداد ۱۴۰۲) از دیزنی پلاس به نمایش دربیاید و با توجه به عملکرد نه‌چندان قوی فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania، مارول می‌تواند با این سریال بار دیگر طرفداران را هیجان‌زده کند. اگرچه هنوز تاریخ پخش دقیقی برای این سریال اعلام نشده، اما حداقل می‌دانیم که زمان آن تقریبا نزدیک است.

مطلب پیشنهادی:۱۱ موجود قدرتمند که ثور شکستشان داده استقدرت‌هایی که جلوی خدای رعد زانو زدند
۱۱ موجود قدرتمند که ثور شکستشان داده است

اکانت توییتری Marvel Updates این خبر را در صفحه خو به اشتراک گذاشت و علاوه بر آن در پاسخ به سوال یکی از طرفداران اعلام کرد که تریلر Secret Invasion، مینی سریال فاز پنجم دنیای سینمایی مارول، قرار است این ماه منتشر شود. همچنین شخص دیگری که به دنبال تماشای تریلر فصل دوم لوکی بود و با توجه به پاسخ Marvel Updates طرفداران می‌توانند در اواخر ماه آپریل و اوایل می منتظر آن باشند.

سریال لوکی

اینکه آیا این تاریخ‌ها از اعتبار صد در صد برخوردارند یا خیر را باید در زمان مشخص شده فهمید. تاکنون اطلاعا بسیار کمی درباره فصل دوم سریال لوکی منتشر شده و بیشتر وقایع به صورت مخفیانه پنهان شده‌اند. تا اینجای کار می‌دانیم که او کنترل TVA Time Stick را به دست می‌گیرد و احتمالا سر یک timekeeper را از بدنش جدا می‌کند. همچنین با توجه به تبلیغی که توسط Hulu منتشر شده است، می‌دانیم که او با TVA (سازمان Time Variance Authority) همراه خواهد بود.

اما همچنان سوالات مهم‌تری برای طرفداران باقی مانده که شامل نقاط مختلف داستان و شخصیت‌ها است و باید برای رسیدن به آن تا زمان پخش سریال منتظر ماند.

مطلب پیشنهادی:۱۰ تفاوت سری The Amazing Spider-Man با دیگر فیلم‌های مرد عنکبوتیویژگی‌های خاص فیلم‌های اسپایدرمنِ اندرو گارفیلد
۱۰ تفاوت سری The Amazing Spider-Man با دیگر فیلم‌های مرد عنکبوتی


ویجی‌لاگ پلاس: فاش شدن اسرار پلی استیشن و بسته الحاقی الدن رینگ

با بازی های پرفروش سال ۲۰۲۲ در انگلستان آشنا شوید - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا