بازی

فصل دوم بازی Diablo Immortal آغاز شد

فصل دوم بازی Diablo Immortal آغاز شد

با وجود اینکه لانچ بازی دیابلو ایمورتال (Diablo Immortal) حاشیه‌های زیادی به همراه داشته، اما یک موفقیت بزرگ هم برای بلیزارد محسوب می‌شود. 

فصل دوم بازی از امروز آغاز شده و تا ۱۳ مرداد ادامه خواهد داشت. استودیو تلاش کرده با آپدیت فصل دوم تعدادی از مشکلات فنی و باگ‌ها را از بین ببرد و دیابلو ایمورتال نسبت به پیش بالانس‌تر شده است. محتوای جدید فصل دوم آن نیز شامل باس جدید Helliquary raid می‌شود که ویتاث مرگ لرزان (Vitaath the Shivering Death) نام دارد. 

مطلب پیشنهادی:سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟آیا ایمورتال ادامه‌دهنده راه قسمت سوم است؟
سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟

بلیزارد همچنین از رویداد Hungering Moon رونمایی کرد که از ۲۴ تا ۲۷ تیر برگزار خواهد شد. بتل پس فصل دوم هم شامل ۴۰ رنک جدید می‌شود که آیتم‌هایی افسانه‌ای را به بازیکنان جایزه می‌دهد. استودیو ۲ بتل پس پولی نیز برای فصل جدید در نظر گرفته که the Empowered Battle Pass و Collector’s Empowered نام دارند. 

با وجود اینکه انتقادات زیادی به خریدهای درون برنامه‌ای دیابلو ایمورتال وارد می‌شود، مایک ایبارا (Mike Ybarra)، رئیس بلیزارد باور دارد که این بازی نقطه ورودی خوبی به سری محسوب می‌شود و اغلب بازیکنان، پولی برای خریدهای درون برنامه‌ای خرج نمی‌کنند. 

دیابلو ایمورتال

استقبال از Diablo Immortal بسیار خوب بوده و بازیکنان از طراحی و مکانیزم‌های آن راضی هستند. با این حال انتقادات زیادی نیز به خریدهای درون برنامه‌ای آن وارد شده که می‌تواند مانع موفقیت بلند مدت دیابلو ایمورتال شود. چندی پیش مشخص شد که Diablo Immortal روزانه بیش از  ۱ میلیون دلار درآمد دارد.

Diablo Immortal هم‌اکنون روی‌ پی‌سی، سیستم عامل اندروید و IOS در دسترس قرار دارد. 


ویجی موبایل: به کلش رویال اعتیاد دارید؟ + بازی های آفلاین موبایل

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا