بازی

فروش جهانی Minions: The Rise of Gru از ۷۵۰ میلیون دلار گذشت

فروش جهانی Minions: The Rise of Gru از ۷۵۰ میلیون دلار گذشت

Minions: The Rise of Gru این هفته بار دیگر شاهد عملکرد قوی در باکس آفیس بود و از نقطه عطف دیگری عبور کرد. این انیمیشن محبوب رسما از مجموع فروش ۷۵۰ میلیون دلاری در باکس آفیس جهانی گذشت، به این معنی که عملکرد فیلم جدید در حال حاضر با Minions و Despicable Me 3 همخوانی دارد.

قوی‌ترین عملکرد فروش هفته به هفته در کشور کره جنوبی بود که ۱.۷ میلیون دلار دیگر به درآمد آن اضافه کرد و مجموع فروش را به ۱۴.۶ میلیون دلار رساند. این یک عملکرد بسیار خوب برای فیلم است زیرا از زمان شروع اکران، با یک فیلم کُره‌ای بزرگ یا یک فیلم خانوادگی/انیمیشن رقابت کرده است.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به شخصیت‌های سریال Arcane – دنیای لیگ آو لجندزرهاشدگی، بی معنایی و آرمان‌گرایی
نگاهی به شخصیت‌های سریال Arcane – دنیای لیگ آو لجندز

این آخر هفته همچنین شاهد اکران Minions: The Rise of Gru در اسلوونی بودیم که با فروش ۳۰۰ هزار دلار در رتبه اول باکس آفیس این کشور و بالاتر از Bullet Train قرار گرفت.

فیلم در ششمین آخر هفته‌ اکرانش در آلمان در رتبه دوم قرار گرفت، پس از فیلم Guglhupfgeschwader و جلوتر از دیگر عنوان‌های جدید مانند Bullet Train. همچنین در ششمین آخر هفته اکران در مکزیک، این فیلم به ۳۶.۹ میلیون دلار رسید. بدین معنا که از فروش Minions و Despicable Me 3 در منطقه پیشی گرفت.

بریتانیا و ایرلند تا روز یکشنبه درآمد خود را به ۴۴ میلیون دلار رساندند. پنجمین آخر هفته اکران در فرانسه شاهد دستیابی به فروش به ۲۶.۱ میلیون دلاری در این کشور بود که درست به اندازه فروش قسمت سوم مجموعه اصلی در همین بازه فروش بود.

Minions: The Rise of Gru

در ژاپن، فیلم ۱.۵ میلیون دلار به مجموع ۲۰ میلیون دلار فروش خود اضافه کرد. این فیلم با وجود پایان تعطیلات مدرسه، در کشور برزیل به رتبه اول باکس آفیس رسید و تا روز یکشنبه ۱۸.۹ میلیون دلار فروش کرد.

انیمیشن در هفتمین هفته اکران خود در استرالیا نیز شاهد موفقیت خوبی بود و مجموع فروش خود را به ۲۸.۳ میلیون دلار رساند و به موفق‌ترین اثر این مجموعه در کشور استرالیا تبدیل شد.

دو هفته پیش باخبر شده بودیم که Minions: The Rise of Gru اولین انیمیشنی است که از زمان شروع همه‌گیری جهانی توانسته بیش از ۳۰۰ میلیون دلار در گیشه داخلی فروش داشته باشد. از زمان اکران Frozen 2 در سال ۲۰۱۹، هیچ انیمیشن دیگری بیشتر از ۳۰۰ میلیون دلار فروش نکرده بود.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به انیمیشن Turning Red – اثر جدید پیکسارپیکسار، موشکافانه به موضوع بلوغ زنان پرداخته است
نگاهی به انیمیشن Turning Red – اثر جدید پیکسار


میم ریویو #7 رفتیم سراغ فن آرت های شما

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا