بازی

فروش جهانی فیلم ترسناک Nope از ۱۴۸ میلیون دلار عبور کرد

فروش جهانی فیلم ترسناک Nope از ۱۴۸ میلیون دلار عبور کرد

فیلم Nope با کسب ۱۰.۵ میلیون دلار دیگر در این آخر هفته، اکنون به مجموع فروش جهانی ۱۴۸.۷ میلیون دلار رسیده است.

مطلب پیشنهادی:۹ خون آشام که قهرمان هستندمی‌توانستند شرور باشند اما راهی دیگر انتخاب کردند
۹ خون آشام که قهرمان هستند

اکران جدیدترین فیلم جوردن پیل در ژانر وحشت علمی تخیلی طی چند هفته اخیر در سراسر جهان آغاز شده است. درحالی که Nope در اولین آخر هفته به رتبه اول باکس آفیس دست پیدا کرده بود و چندی پیش نیز از مرز فروش داخلی ۱۰۰ میلیون دلار عبور کرد، اما در این آخر هفته به فروش بین‌المللی ۸.۳ میلیون دلار دست پیدا کرد که مجموع فروش آن در سینماهای خارج کشور را به رقم ۳۱.۱ میلیون دلار صعود داد.

با این حال نباید اکران فیلم در ۲۰ بازار جدید از جمله مکزیک، ژاپن، برزیل و خاورمیانه را فراموش کرد. بازار ژاپن با استقبال ۰.۸ میلیون دلاری از جدیدترین اثر پیل تا به امروز این فیلم را در جایگاهی بالاتر از دیگر فیلم‌های این کارگردان قرار می‌دهد.

این عدد (۸۰۰ هزار دلار) تقریبا بیشتر از ۳ برابر فروش افتتاحیه Us و ۳.۵ برابر Get Out در این بازار به شمار می‌رود که ۲۱ درصد از آن متعلق به فروش بلیت‌های IMAX بوده است. از طرفی فروش فیلم در مکزیک با ۰.۹ میلیون دلار آغاز و ۲۵ درصد از سهم کل باکس آفیس را به خود اختصاص داد.

جالب است بدانید اکران «نوپ» در برزیل با کسب ۰.۶ میلیون دلار به چهارمین افتتاحیه بزرگ ژانر وحشت از دوران پاندمی کرونا بدل گردید. عربستان سعودی و خاورمیانه نیز به ترتیب با فروش ۰.۵ و ۱.۳ میلیون دلاری و کلمبیا و آرژانتین نیز با فروش ۱۰۰ هزار دلاری شروع خوبی را تجربه کردند.

از لحاظ ثبات فروش نیز می‌توان به بریتانیا و ایرلند با کسب رقم ۰.۸ میلیون دلار، کره جنوبی در دومین آخر هفته‌اش به رقم ۰.۵ میلیون دلار و عبور مجموع فروش این فیلم از مرز ۳ میلیون دلار در سومین آخر هفته‌اش در کشور فرانسه اشاره داشت.

در مجموع نیز فیلم Nope با کسب ۱۰.۵ میلیون دلار در این آخر هفته به فروش ۱۴۸.۷ میلیون دلاری در باکس آفیس جهانی دست پیدا کرد. جدیدترین اثر جردن پیل با نقدهای بسیار مثبتی از سوی منتقدان و تماشاگران همراه بوده و در حال حاضر نسخه‌های دیجیتالی باکیفیت آن در دسترس قرار گرفته است.

مطلب پیشنهادی:معرفی بتمنی که می‌خندد – وقتی بتمن و جوکر با هم ترکیب می‌شوندبا مهارت‌های شوالیه تاریکی و جهان‌بینی شاهزاده دلقکی جنایت
معرفی بتمنی که می‌خندد – وقتی بتمن و جوکر با هم ترکیب می‌شوند


انتظارمون از سریال House Of Dragons چی هست؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا