رمز ارز

فروش بیت کوین‌های مایکرواستراتژی، شایعه یا واقعیت؟!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پس از آن‌که شرکت خودروسازی تسلا ۷۵ درصد از ذخایر بیت کوینی خود را فروخت، اکنون شایعه‌ای منتشر شده مبنی بر این‌که شرکت مایکرواستراتژی (MicroStrategy) هم آماده فروش است.
هفته گذشته یک نهنگ ناشناس ۲۴۲ هزار بیت کوین را به صرافی کوین بیس ارسال کرد. با توجه به قیمت‌های فعلی، این مقدار بیت کوین بیش از ۵٫۴ میلیارد دلار ارزش داشت. گفته می‌شود که این آدرس، سومین آدرس ثروتمند بلاکچین است. به همین دلیل، گمانه‌زنی‌های زیادی صورت گرفته مبنی بر این‌که، این آدرس مربوط به کیف پول شرکت مایکرواستراتژی بوده است.
در این میان، شرکت اطلاعاتی جارویس لبز (Jarvis Labs) می‌گوید که این شایعه درست نیست. به گزارش این شرکت، این کیف پول از سال ۲۰۱۹ در حال انباشت بوده، در حالی‎که مایکرواستراتژی اولین خرید بیت کوینی خود را در سال ۲۰۲۰ انجام داد، و بعید به نظر می‌رسد که مایکرواستراتژی در مورد ترازنامه خود به کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) آمریکا و سرمایه‌گذاران دروغ گفته باشد.
در همین حال، کی یانگ‌جو (Ki Young Ju)، مدیرعامل شرکت کریپتوکوانت (CryptoQuant)، نیز می‌گوید که این نقل و انتقالات داخلی بوده است، نه انتقال کاربر به صرافی. و او فکر می‌کند که آدرس‌ مذکور متعلق به صرافی جمینی (Gemini) باشد، نه مایکرواستراتژی و کوین بیس.
شرکت مایکرواستراتژی در ۲۹ ژوئن، ۱۰ میلیون دلار دیگر بیت کوین خریده بود. به همین دلیل، به‌ نظر می‌رسد که شایعات اخیر فقط یک FUD باشد.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کریپتوپوتیتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا