رمز ارز

فروش بلیط بازی‌های مهم فوتبال با NFT!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بایننس، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال در جهان از لحاظ حجم معاملات، اعلام کرده که بلیط‌های مسابقات باشگاه فوتبال ایتالیایی لاتزیو (Lazio) در فصل ۲۰۲۳/۲۰۲۲ را در قالب توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) به فروش خواهد رساند. به این ترتیب، طرفداران این تیم می‌توانند از NFTها برای بازدید از استادیوم المپیکو، بزرگترین مرکز ورزشی رم، و تماشای بازی‌های خانگی تیم مورد علاقه‌شان استفاده کنند.
علاوه بر مشاهده بازی، دارندگان این بلیط‌ها همچنین می‌توانند از تخفیف‌های زیادی بهره‌مند شوند، از جمله ۱۰ درصد برای هر محصولی که در فروشگاه لاتزیو فروخته می‌شود و ۲۰ درصد برای بلیط‌های بازی‌های باشگاهی در لیگ اروپا.
علاوه بر این، کسانی که این بلیط‌های دیجیتالی را خریداری می‌کنند، این فرصت را هم خواهند داشت که توکن‌های هواداری را برنده شوند و به برخی از رویدادهای انحصاری دسترسی پیدا کنند. برای خرید بلیط، طرفداران لاتزیو باید یک حساب کاربری در بایننس باز کنند و به پلتفرم Binance Fan Token بروند.
صرافی بایننس استدلال می‌کند که بلیط‌های NFT می‌توانند به حل برخی از مشکلات شناخته‌شده در سیستم توزیع سنتی بلیط کمک کنند. بایننس همچنین اسپانسر اصلی پیراهن لاتزیو است. این قرارداد اسپانسری به ارزش ۳۰ میلیون یورو (۳۰٫۵ میلیون دلار) پاییز گذشته به امضا رسید.
پیش‌تر و در ماه ژوئن، بایننس از آغاز همکاری خود با کریستیانو رونالدو، فوق ستاره دنیای فوتبال، نیز برای راه‌اندازی چندین مجموعه NFT خبر داده بود.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع بیت کوین نیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا