بازی

فروش بازی Tekken 7 به بیش از ۱۰ میلیون نسخه رسید

فروش بازی Tekken 7 به بیش از ۱۰ میلیون نسخه رسید

کاتسوهیرو هارادا، کارگردان سری بازی‌های محبوب تکن به تازگی تایید کرد که Tekken 7 بیش از ۱۰ میلیون نسخه فروخته، در حالی که فروش مجموع فرنچایز به ۵۴ میلیون نسخه رسیده است.

Tekken 8 در سال ۲۰۲۲ معرفی شد و اولین ویدئوی گیم‌پلی را در مراسم گیم اواردز به نمایش گذاشت، بنابراین واضح است که طرفداران سری برای آینده هیجان‌زده شده باشند. با این حال، Tekken 7 همچنان قدرتمند ظاهر می‌شود، نزدیک به هشت سال از عرضه آن می‌گذرد و به فروش خوب خود ادامه می‌دهد.

مطلب پیشنهادی:چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشهعباراتی برای شروع جنگ
چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشه

کاتسوهیرو هارادا، کارگردان سری اخیراً در اکانت توییتر خود اعلام کرد که عنوان بازی مبارزه‌ای Bandai Namco اکنون بیش از ۱۰ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است که این رقم در خرداد ماه، ۹ میلیون نسخه گزارش شده بود. علاوه بر این، مجموع فروش فرنچایز Tekken اکنون از ۵۴ میلیون واحد در سراسر جهان فراتر رفته است.

Tekken

گیم‌پلی اخیر Tekken 8 عمدتاً بر داستان بازی متمرکز شده بود، در حالی که چندین شخصیت آشنا از جمله Kazuya Mishima، Jun Kazama، Law، Lars، Paul، King و Jack-8 را نیز به نمایش گذاشت. این بازی با استفاده از موتور آنریل انجین ۵ برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی در دست ساخت است و احتمالاً در سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:معرفی برترین مرورگرهای مخصوص گیمینگمخصوص شما که گیمری!
معرفی برترین مرورگرهای مخصوص گیمینگ


بهترین بازی های سال 2022 از نگاه lastech

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا