بازی

فروش بازی Factorio از مرز ۳.۵ میلیون نسخه عبور کرد

فروش بازی Factorio از مرز ۳.۵ میلیون نسخه عبور کرد

فروش بازی کارخانه سازی Factorio از مرز ۳.۵ میلیون نسخه گذشت و این مورد برای استودیو Wube Software، توسعه دهنده این اثر یک دستاورد بسیار بزرگ محسوب می‌شود.

مطلب پیشنهادی:راهنمای ساخت اکانت استیم و خرید بازی در آنچرا تا ابد مدیون Valve خواهیم بود؟
راهنمای ساخت اکانت استیم و خرید بازی در آن

این توسعه دهنده در پست بلاگ جدیدی خبر از فروش ۳.۵ میلیون نسخه‌ای بازی فکتوریو در کریسمس ۲۰۲۳ داد و به نظر می‌رسد این بازی محبوب سالی ۵۰۰۰۰۰ نسخه به فروش می‌رساند. همچنین به نظر می‌رسد این استودیو قصد عرضه یک بسته الحاقی جدید برای بازی را دارد چرا که به واسطه یک تصویر، به افزونه جدیدی اشاره کرده است.

Factorio

استودیو Wube همچنین درتلاش برای بهبود ویژگی‌های بخش مادسازی بازی و تعبیه کنترل‌های کنسولی برای افرادی که به استفاده از کنترلرها یا استیم دک علاقه دارند است. انتظار می‌رود یکی از مواردی که در بسته الحاقی Factorio به آن اضافه شود، سر و کار داشتن با آهن آلات ذوب شده و فرایند تولید محصولات مربوط به آن باشد.

علاوه بر موارد فوق، موجودی که در تصویر دیده می‌شود شبیه به موجودات آبزی بوده و برخی از این رو حدس می‌زنند که احتمال گشت و گذار و جستجو در مناطق دریایی سیاره فکتوریو به واسطه این افزونه فراهم شود. این بازی دارای جامعه وسیعی از بازیکنان بوده و بخش عظیمی از مادهای آن بیش از ۲۰۰۰ بار توسط افراد مختلف دانلود شده است.

مطلب پیشنهادی:راهنمای خرید بهترین کیبورد گیمینگراهنمای خرید بهترین بهتر کیبورد گیمینگ و مکانیکال را بشناسید
راهنمای خرید بهترین کیبورد گیمینگ


چرا فورتزا بهترین فرانچایز تاریخ ریسینگ است؟

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا