بازی

فروش انیمیشن Puss in Boots: The Last Wish از ۵۰ میلیون دلار عبور کرد

فروش انیمیشن Puss in Boots: The Last Wish از ۵۰ میلیون دلار عبور کرد

انیمیشن خانوادگی Puss in Boots: The Last Wish از دریم‌ورکس (DreamWorks) که دومین عنوان از سری اسپین‌آف‌های شرک با صداپیشگی «آنتونیو باندراس» در نقش گربه چکمه پوش محسوب می‌شود، ۱۶ میلیون دلار در گیشه بین‌المللی فروش داشته است. بنابراین، همراه با ۱۱ میلیون دلاری که این عنوان از باکس آفیس داخلی به دست آورده، در مجموع این انیمیشن بیشتر از ۵۰ میلیون دلار در گیشه فروش داشته است.

انیمیشن Puss in Boots: The Last Wish این هفته در ۲۸ بازار از سراسر جهان به نمایش گذاشته شد و درآمد آن تاکنون کمتر از Sing و همتراز با دنباله آن Sing 2 بوده است. همچنین فروش بهتری را نسبت به انیمیشن Ferdinand تجربه کرده است. با توجه به اینکه تعطیلات آخر هفته طولانی مدتی هنوز در جریان است، تخمین زده می‌شود که درآمد آن طی چند روز آینده از ۵۷ میلیون دلار نیز در باکس آفیس جهانی فراتر رود.

مطلب پیشنهادی:۱۰ کارتون که فقط برای کودکان ساخته نشده‌اندلذت پویانمایی برای بزرگسالان
۱۰ کارتون که فقط برای کودکان ساخته نشده‌اند

علاوه بر باندراس که کار خود به عنوان صداپیشه گربه چکمه پوش را در سال ۲۰۰۴ و با فیلم Shrek 2 آغاز کرده بود، در انیمیشن Puss in Boots: The Last Wish همچنین بازیگران دیگری مانند «سلما هایک» در نقش «کیتی سافت پاوز» نیز حضور دارد که اولین بار در سال ۲۰۱۱ و انیمیشن Puss in Boots این نقش را ایفا کرد.

دیگر صداپیشگان این عنوان را «هاروی گیلن» در نقش پررو، «فلورنس پیو» در نقش گلدیلاکس، «جان مولانی» در نقش جک هورنر بزرگ، «الیویا کلمن» در نقش خرس مادر و «واگنر مورا» در نقش بیگ بد ولف تشکیل می‌دهند.

مطلب پیشنهادی:۱۰ کارتون اقتباس‌شده از بازی‌های ویدیویی که شکست خوردندبازی‌هایی که بازی داده شدند
۱۰ کارتون اقتباس‌شده از بازی‌های ویدیویی که شکست خوردند


بررسی ویدئویی استیم دک

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا