رمز ارز

فرصت کسب سودهای کلان تا قبل از نوامبر؛ نهنگ‌ها این ۳ آلت‌کوین را می‌خرند!

فرصت کسب سودهای کلان تا قبل از نوامبر؛ نهنگ‌ها این ۳ آلت‌کوین را می‌خرند!

زمان مطالعه: 3 دقیقه

در آستانه شروع ماه نوامبر، سه پروژه کریپتویی که مورد حمایت نهنگ‌ها قرار دارند، توجه زیادی را به خود جلب کرده‌اند و انتظار می‌رود که سودهای کلانی برای سرمایه‌گذاران خود به ارمغان بیاورند.

این سه پروژه، شامل پپه (PEPE)، سولانا (SOL) و تون‌کوین (TON) هستند که به گفته تحلیلگران، پتانسیل ۱۰۰ برابر کردن سرمایه دارندگان خود را دارند.

این خبر صرفاً جنبه اطلاع‌رسانی دارد و به معنی توصیه به خرید و فروش ارز خاصی نیست!

پپه

پپه یک میم‌کوین ساخته‌شده در شبکه اتریوم (ETH) است که به دنبال دوج‌کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) در حال رشد است. افزایش ۱۷۷۶ درصدی قیمت این توکن در سال گذشته، آن را به یکی از گزینه‌های محبوب نهنگ‌ها تبدیل کرده است.

Ramzarzسود‌های بی‌پایان!
خرید میم‌کوین‌های کمیاب و انفجاری بدون کارمزد، فقط در ارزپلاس!


خرید سریع

در حال حاضر، قیمت پپه به ۰.۰۰۰۰۰۹۸۷ دلار رسیده و برخی از سرمایه‌گذاران، خرید آن را فرصتی برای ۱۰۰ برابر کردن سرمایه خود تا قبل از نوامبر می‌دانند. فعالیت نهنگ‌ها نیز در بازار این ارز دیجیتال اخیراً افزایش یافته و این موضوع نوسانات قیمتی قابل‌توجهی را به همراه داشته است.

سولانا

سولانا به عنوان یکی از بلاکچین‌های لایه ۱ پیشرو، به دلیل سرعت بالای تراکنش‌ها و زیرساخت قوی خود، محبوبیت زیادی پیدا کرده است. رشد ۴۷۹ درصدی قیمت این ارز دیجیتال طی یک سال گذشته، توجه نهنگ‌ها را جلب کرده و سرمایه‌گذاران معتقدند که انباشت این توکن تا قبل از نوامبر می‌تواند سودهای کلانی به همراه داشته باشد.

در همین حال، یک نهنگ جدید اخیراً کیف پولی ایجاد کرده و ۳۲۶۹۵ سولانا به ارزش ۵.۴۶ میلیون دلار از بایننس برداشت کرده تا با استفاده از آن، چند میم‌کوین خریداری کند. او ۱۸ هزار سولانا به ارزش ۳ میلیون دلار برای خرید ۶.۹۵ میلیون توکن گوتسیوس ماکسیموس (GOAT)، ۱۱۷۵۰ سولانا به ارزش ۱.۹۶ میلیون دلار برای خرید ۳۱.۷۱ میلیون توکن گیگا چاد (GIGA) و ۲۹۰۰ سولانا به ارزش ۴۸۴ هزار دلار برای خرید ۱.۹۸ میلیون توکن فاگ (FWOG) هزینه کرده است.

تون‌کوین

پروژه تون‌کوین تحت حمایت پیام‌رسان محبوب تلگرام، با زیرساخت لایه ۱ پیشرفته خود در حال تغییر فضای بلاکچین است. این ارز دیجیتال در حال حاضر با قیمت ۵.۱۵ دلار معامله می‌شود و در سال گذشته ۱۳۴ درصد رشد داشته است. این میزان رشد، تون‌کوین را به یکی از گزینه‌های محبوب نهنگ‌ها تبدیل کرده و سرمایه‌گذاران امیدوارند که این رمزارز نیز بتواند سود ۱۰۰ برابری برای آن‌ها فراهم کند. فعالیت نهنگ‌ها در بازار این ارز دیجیتال نیز رو به افزایش بوده و همین امر، منجر به افزایش قیمت آن شده است.crypto-to-gain-100x-before-november

در مجموع، این سه ارز دیجیتال با پشتیبانی نهنگ‌ها می‌توانند تا قبل از نوامبر سودهای زیادی را به ارمغان بیاورند. با این حال، نباید فراموش کرد که بازار کریپتو به دلیل نوسانات بالای خود، ریسک بسیار زیادی را به همراه دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا