بازی

فردی ۶۰۰۰ ساعت پیشروی در بازی Red Dead Online 2 را از دست می‌دهد

فردی ۶۰۰۰ ساعت پیشروی در بازی Red Dead Online 2 را از دست می‌دهد

همانطور که می‌دانید سرویس گوگل استیدیا تا چند ماه دیگر خاموش می‌شود و این موضوع باعث می‌شود فردی ۶۰۰۰ هزار ساعت پیشروی در این بازی Red Dead Redemption Online 2 را از دست بدهد.

مطلب پیشنهادی:۸ پرونده‌ جنایی واقعی که الهام‌بخش بازی L.A. Noire شده‌اندالهام جنایت از واقعیت
۸ پرونده‌ جنایی واقعی که الهام‌بخش بازی L.A. Noire شده‌اند

با اعلام این خبر از سوی گوگل شرکت‌هایی مثل یوبیسافت و بانجی گفته‌اند که راه حلی برای انتقال داده‌های بازیکنان به پلتفرم دیگری پیدا خواهند کرد. با این وجود راکستار هنوز به این مسئله واکنش نشان نداده که می‌تواند به معنی آن باشد که یوتیوبر معروفی به نام Colour تمام پیشروی خود در بازی Red Dead Redemption Online 2 را از دست خواهد داد.

بنابر گزارش GamesRadar، این یوتیوبر با استفاده از گوگل استیدیا تاکنون بیش از ۶۰۰۰ ساعت Red Dead Redemption Online 2 را بازی کرده است. Colour برای رسیدن به این عدد از نوامبر سال ۲۰۱۸ حداقل روزی ۴ ساعت به تجربه بخش آنلاین رد دد ردمپشن ۲ پرداخته و به صورت کلی ۲۵۰ روز کامل را صرف آن کرده است.

بازی Red Dead 2

باید به این نکته اشاره کنیم که پشتیبانی راکستار از Red Dead Redemption 2 از چند هفته پیش به پایان رسیده است. بخش آنلاین این بازی هیچ وقت نتوانست موفقیت‌هایGTA Online را تکرار کند و به همین خاطر راکستار با دنیای وسیع و داستان غنی قسمت دوم رد دد ردمپشن خداحاظفی کرده است.

مطلب پیشنهادی:ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟وقتی ویدیوگیم تبدیل به معلم میشه
ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟


سال گودمن خفن تر بود یا هایزنبرگ؟

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا