بازی

فایل‌های Marvel’s Spider-Man به لانچر پی‌سی پلی استیشن اشاره دارند

فایل‌های Marvel’s Spider-Man به لانچر پی‌سی پلی استیشن اشاره دارند

به نظر می‌رسد سونی قصد دارد در مسیری که یوبیسافت، راکستار و اکتیویژن بلیزارد طی کردند قدم بردارد و لانچر مخصوص پلی استیشن را برای پی‌سی منتشر نماید.

طبق گزارش VGC، اخیرا اشاراتی به «لانچر پی‌سی پلی استیشن» در فایل‌های نسخه کامپیوتر بازی Marvel’s Spider-Man کشف شده و می‌تواند احتمالات و اخبار قبلی در این زمینه را تایید کند.

مطلب پیشنهادی:۱۱ انیمیشن مورد انتظار سال ۲۰۲۲مرد عنکبوتی، کریپتو، لایت‌یر، و بیشتر!
۱۱ انیمیشن مورد انتظار سال ۲۰۲۲

این خبر در حالی منتشر شده که چندی پیش مطالبی در مورد ادغام احتمالی PSN با بازی‌های پی‌سی شنیده بودیم. با اینکه فعلا هیچ یک از بازی‌های پلی استیشن روی پی‌سی نمی‌توانند به PSN وصل شوند، اما به تازگی فایل‌هایی در بازی مرد عنکبوتی پیدا شده که شامل عباراتی نظیر PSNAccountLinked و PSNLinkingEntitlements هستند.

بازی های پلی استیشن روی پی سی

تا اینجای کار تمام بازی‌های سونی از طریق اپیک گیمز و استیم روی پی‌سی منتشر شده‌اند. با تمام این اوصاف، همچنان مشخص نیست سونی دقیقا چه برنامه‌ای برای بازار پی‌سی خود دارد. به عقیده برخی‌ها ممکن است سونی علاوه بر اتصال اکانت PSN به کامپیوترهای شخصی، یک فروشگاه مخصوص نیز برای این پلتفرم معرفی کند تا اکوسیستم آن تکمیل شود.

همان‌طور که در جریان هستید سونی برنامه‌های وسیعی برای پی‌سی دارد و جیم رایان سال گذشته اعلام کرد «پلی استیشن قصد دارد چندین و چند بازی انحصاری را راهی این پلتفرم کند».

Spider-Man Remastered ششمین بازی انحصاری پلی استیشن روی پی‌سی محسوب می‌شود که حسابی هم مورد استقبال کاربران قرار گرفته. همچنین به‌زودی باید شاهد انتشار Spider-Man: Miles Morales و Uncharted: Legacy of Thieves Collection برای کامپیوتر باشیم.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Spider-Man: No Way Home – مرد عنکبوتی برای سوپر فَن‌هایک ترکیب پاپ‌کورنی از میراث سینمایی مرد‌ عنکبوتی
نقد فیلم Spider-Man: No Way Home – مرد عنکبوتی برای سوپر فَن‌ها


ویجی‌لاگ پلاسموفقیت اسپایدرمن روی پی سی و تاخیر خوردن بازی‌های مهم

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا