رمز ارز

غول ارزهای دیجیتال شروع به فروش دارایی‌های خود کرد! تأثیر آن بر بازار چیست؟

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش فایننشال تایمز، پرونده‌های اوراق بهادار ایالات متحده نشان می‌دهند که گروه ارز دیجیتال (Digital Currency Group) در یک حرکت بزرگ، شروع به فروش دارایی‌ها و سهام خود در چندین صندوق تراست تحت مدیریت گری‌اسکیل (Grayscale)، بزرگ‌ترین شرکت مدیریت سرمایه رمزارزی در جهان، کرده است.
طبق گزارش‌ها، این اقدام با هدف جمع‌آوری سرمایه و بازپرداخت بدهی طلبکاران شرکت‌ وام‌دهنده رمزارزی جنسیس (Genesis)، انجام می‌شود. در ۲۰ ژانویه سال جاری، جنسیس برای برخورداری از حمایت ورشکستگی فصل ۱۱ ثبت‌نام کرده بود. روز گذشته، همچنین گزارش شد که گروه ارز دیجیتال و جنسیس با گروهی از طلبکاران به توافق رسیده‌اند و قصد فروش بخش تجارت رمزارزی جنسیس را دارند. لازم به ذکر است که گروه ارز دیجیتال، شرکت مادر هر دو شرکت گری‌اسکیل و جنسیس است.
به گفته کارشناسان، فروش دارایی‌های گروه ارز دیجیتال برای متزلزل کردن احساسات سرمایه‌گذاران نسبت به بازار کریپتو کافی است؛ زیرا این شرکت، یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین شرکت‌هایی است که خدمات سرمایه‌گذاری در دارایی‌های دیجیتال را ارائه می‌دهد. به نوبه خود، گری‌اسکیل هم یک شرکت پیشرو در سرمایه‌گذاری‌های رمزارزی و دروازه‌ای برای کسب درآمد صدها میلیون دلاری برای گروه ارز دیجیتال، به شمار می‌رود.
حال، باید منتظر ماند و دید که انتشار این اخبار و فروش دارایی‌های گروه ارز دیجیتال، چه تأثیری بر قیمت رمزارزها خواهد داشت.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا