فناوری

عکس‌های جدید جزئیات بیشتری را در مورد «پیکسل 9 پرو فولد» گوگل نشان می‌دهند

عکس‌های جدید جزئیات بیشتری را در مورد «پیکسل 9 پرو فولد» گوگل نشان می‌دهند

خبرهای مربوط به سری جدید گوشی‌های پیکسل 9 گوگل دیگر خیلی سری نیست، به طوری که کمیسیون ارتباطات ملی تایوان (NCC) عکس‌های جدیدی از گوشی‌های این سری، از جمله Pixel 9 Pro Fold، تقریباً از هر زاویه قابل تصوری منتشر کرد.
 
به گزارش lastech و به نقل از انگجت، وبسایت Android Authority این عکس‌ها را در آرشیو NCC پیدا کرد و گالری‌های هر یک از چهار گوشی شامل Pixel 9، 9 Pro، 9 Pro XL و 9 Pro Fold را منتشر کرد، که جزئیات جالبی را در مورد گوشی‌های جدید پیکسل فاش می‌کنند.
 
شارژ این سری کمی سریع‌تر از نسل فعلی گوشی‌های پیکسل خواهد بود: بنا بر سنجش انجام‌شده، شارژ مدل پایه ۲۴.۱۲ وات، برای مدل پرو ۲۵.۲۰ وات، و برای پرو ایکس‌ال9 ۳۲.۶۷ وات در نظر گرفته شده است. با این حال، پیکسل 9 پرو فولد، از این نظر کندترین و دارای شارژر 20.25 وات است. این اعداد اغلب کاملاً با درجه‌بندی‌های تبلیغاتی اعلام‌شده توسط خود شرکت سازنده مطابقت ندارند، بنابراین انتظار می‌رود که گوگل در رویداد خود اعداد بالاتری را تبلیغ کند.
 

عکس‌های جدید جزئیات بیشتری را در مورد «پیکسل 9 پرو فولد» گوگل نشان می‌دهند

همچنین به نظر می‌رسد گوگل برای تامین انرژی گوشی‌های جدید خود در فکر شارژرهای بزرگتری است. عکس‌های موجود در خبر NCC نشان می‌دهد که هر دستگاه با یک شارژر دیواری حدوداً 45 وات، بسته به مدلی که خریداری شود، ارائه می‌شود.
 
آخرین عکس موجود نیز نشان می‌دهد که مدل 9 Pro Fold برای اولین بار باز شده است. گوگل دوربین سلفی را به صفحه داخلی منتقل کرده تا میدان دید وسیع‌تری داشته باشد. 9 Pro Fold همچنین دارای بالا و پایین باریک‌تر، کاهش چین‌خوردگی بر روی نمایشگر و زاویه باز شدن کامل 180 درجه است تا طول صفحه‌نمایش آن کمی بیش از 250 میلی‌متر یا اندکی کمتر از 10 اینچ باشد.
 
این عکس‌ها جدیدترین تصاویر در فهرست بسیار طولانی از عکس‌های لو رفته از سری Google Pixel 9 هستند، و معلوم نیست که چرا گوگل به این راحتی امکان چنین نشت اطلاعاتی را می‌دهد. آخرین افشای پیکسل 9 تنها یک روز قبلتر منتشر شد که دو نمونه اولیه از مدل‌های پایه و XL را به تصویر کشیده بود.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا