بازی

عناوین رایگان هفته آینده فروشگاه اپیک گیمز معرفی شدند

عناوین رایگان هفته آینده فروشگاه اپیک گیمز معرفی شدند

طبق روال هر هفته، فروشگاه اپیک گیمز شب گذشته همزمان با رایگان کردن دو بازی، عناوین رایگان هفته آینده خود را نیز معرفی کرد. بازی جدید Saturnalia به همراه Warhammer 40,000: Mechanicus از تاریخ ۵ تا ۱۲ آبان در بازارچه عناوین رایانه شخصی اپیک، رایگان شده‌اند.

این دو بازی جایگزین Fallout 3: Game of the Year Edition و Evoland Legendary Edition خواهند شد که در حال حاضر تا ۵ آبان برای دانلود و ثبت در اکانت در دسترس قرار دارند.

مطلب پیشنهادی:اپیک گیمز در این ماه ۱۵ بازی رایگان ارائه خواهد کردهمچنین یک بازی مرموز رایگان در هفته آینده اعلام خواهد شد
اپیک گیمز در این ماه ۱۵ بازی رایگان ارائه خواهد کرد

بازی Saturnalia که توسط استودیو Santa Ragione ساخته و منتشر خواهد شد، یک ماجراجویی ترسناک بقا است که برای کنسول‌های نینتندو سوییچ، پلی استیشن و ایکس باکس نیز عرضه می‌شود.

در توضیحات رسمی محصول آمده که شما در نقش گروهی از شخصیت‌ها بازی خواهید کرد که در حال کاوش دهکده‌ای منزوی از آیین‌های باستانی هستند. جاده‌های هزارتوی این دهکده هر بار که تمام شخصیت‌های خود را از دست دهید، تغییر می‌کنند.

اپیک

در بازی Warhammer 40,000: Mechanicus بازیکنان کنترل پیشرفته‌ترین ارتش از نظر فناوری در Imperium – Adeptus Mechanicus را بر عهده می‌گیرند. در این بازی تاکتیکی نوبتی، هر تصمیم شما بر نتیجه نهایی ماموریت تاثیر خواهد گذاشت.

فروشگاه اپیک گیمز سال میلادی گذشته، ۸۹ عنوان رایگان با مجموع ارزش ۲۱۲۰ دلار برای کاربران خود رایگان کرده بود که البته این تعداد در سال ۲۰۲۰، حدود ۱۰۳ عدد بود. طبق گزارش اپیک، کاربران بیش از ۷۶۵ میلیون بازی رایگان در سال ۲۰۲۱ در اکانت خود ثبت کردند.

از طرف دیگر جدیدترین مجموعه از عناوین رایانه‌های شخصی که قرار است به صورت رایگان به اعضای آمازون پرایم گیمینگ داده شود، روز پنجشنبه اعلام شد.

  • Fallout 76
  • Middle-earth: Shadow of War
  • Total War: Warhammer II
  • Glass Masquerade
  • Loom
  • Hero’s Hour
  • Horace

مطلب پیشنهادی:چگونه محل نصب بازی‌های اپیک گیمز استور را تغییر دهیم؟دشواری نداریم!
چگونه محل نصب بازی‌های اپیک گیمز استور را تغییر دهیم؟


بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا