عمومی

علی بابا | فاصله سعدآباد تا هتل‌های تهران

علی بابا | فاصله سعدآباد تا هتل‌های تهران

هتل ویستریا تهران

یکی دیگر از هتل‌های نزدیک به سعدآباد که موقعیت جغرافیایی بسیار مناسبی دارد، هتل ویسترسا تهران است. این هتل یکی از هتل‌های پنج ستاره و تازه تاسیس پایتخت است که در 20 طبقه دارد. مسافران می‌توانند از میان 91 سوئیت و واحد اقامتی اتاق مناسب خود را انتخاب کنند.

با توجه به آن که هتل در شمار هتل‌های پنج ستاره قرار دارد، امکانات رفاهی و اقامتی آن در سطح عالی و درجه یک است. رستوران بام، استخر، سونا، پذیرش 24 ساعته، کرایه اتومبیل بدون راننده، سالن ورزشی و پرسنلی خوش برخورد و مجرب از جمله ویژگی‌های این هتل به شمار می‌رود. این هتل تنها حدود دو کیلومتر با مجموعه سعدآباد فاصله داشته و تنها پنج دقیقه از هتل تا مجموعه زمان نیاز است.

هتل الماس زعفرانیه تهران

یکی دیگر از هتل‌های تهران که فاصله کمی با سعدآباد دارد، هتل الماس زعفرانیه است.این هتل در شش طبقه ساخته شده و 106 واحد اقامتی و اتاق دارد. هتل از نوع چهار ستاره بوده و امکانات رفاهی و اقامتی در آن عالی و درجه است. اگر قصد دارید یک اقامت آرام همراه با ریلکسیشن داشته باشید، استخر، سونا و جکوزی این هتل بهترین گزینه برای شما خواهد بود. فضای سبز بسیار زیبا، سالن ورزشی، پذیرش 24 ساعته، چشم اندازی زیبا و محیطی آرام از ویژگی‌های این هتل چهار ستاره پایتخت است. هتل الماس کمتر از سه کیلومتر با سعدآباد فاصله داشته و در کمتر از پنج دقیقه می‌توانید خود را از هتل به این مجموعه برسانید.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا