بازی

عرضه بازی Redfall روی گیم پس برای آرکین ترسناک است

عرضه بازی Redfall روی گیم پس برای آرکین ترسناک است

ردفال (Redfall) یکی از بازی های مورد انتظار ایکس باکس در سال ۲۰۲۳ است که از همان روز اول عرضه از طریق سرویس گیم نیز در دسترس قرار می‌گیرد.

یکی از نقاط قوت گیم پس این است که از همان روز اول میزبان بازی‌های فرست پارتی مایکروسافت خواهد بود. اکنون هاروی اسمیت (Harvey Smith)، کارگردان بازی Redfall با سایت PureXbox مصاحبه‌ای داشته و اعلام کرد که انتشار این عنوان روی سرویس گیم پس کاری ترسناک و پر از ریسک است.

مطلب پیشنهادی:دکمه Share اکس‌باکس چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟چه دکمه خوبی هستی!
دکمه Share اکس‌باکس چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟

اسمیت به این اشاره کرد که میزان زیادی از ساخت بازی در دوران کرونا و در شرایط قرنطینه صورت گرفته است. آرکین در واقع از این می‌ترسد که تعداد بازیکنان ردفال در هفته اول خیلی بیشتر از انتظارات آن‌ها باشد. این فکر که در مدت زمانی کوتاه تعداد زیادی بازخورد برای عنوانی که چهار سال گذشته را صرف ساخت آن کرده‌اند، برای تیم خیلی ترسناک است.

در بازی Redfall بازیکنان مقابل خون‌آشام‌هایی قرار می‌گیرند که شهر جزیره‌ای ردفال را تسخیر کرده‌اند. شما از طریق کاتسین‌ها قرار است بیشتر با چهار شخصیت بازی آشنا شوید. داستان بازی نیز از دید شخصیتی که انتخاب کرده‌اید روایت می‌شود و ترکیب مختلف دو شخصیت می‌تواند روی روایت داستان تاثیرگذار باشد. 

Redfall در نیمه اول سال ۲۰۲۳ برای پی‌سی و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر می‌شود.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Crossfire Xجنگ بر سر هیچ و پوچ
بررسی بازی Crossfire X


گاد آف وار در دنیاهای موازی!

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا