بازی

عرضه بازی Evil West به تاخیر افتاد

عرضه بازی Evil West به تاخیر افتاد

بازی Evil West از شرکت ناشر Focus Entertainment جدیدترین عنوانی است که در این فصل با تاخیر مواجه شده، اگرچه این تاخیر زیاد طولانی نیست.

به جای ۲۹ شهریور ماه، این اثر اکشن سوم شخص در روز ۱ آذر برای پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:هرآنچه که باید پیش از خرید پردازنده مرکزی (CPU) گیمینگ بدانیدنیازی نیست بابت CPU آن قدرها هم هزینه کنید!
هرآنچه که باید پیش از خرید پردازنده مرکزی (CPU) گیمینگ بدانید

با ارسال یک توییت، استودیو سازنده Flying Wild Hog و ناشر توضیح دادند اگرچه ناامیدی بابت تاخیر در عرضه بازی را درک می‌کنند، اما این «یک گام ضروری» در ارائه «بهترین تجربه برای همه» است.

پولیش بیشتر بازی برای ارائه خاطراتی خوب و ماندگار، حیاتی است. چیزی که همیشه به دنبال آن بودیم.

Evil West

Evil West در یک فضای غرب وحشی عجیب و غریب اتفاق می‌افتد، جایی که گاوچران‌ها و موجودات ماوراءالطبیعه با یکدیگر برخورد می‌کنند. بازیکنان کنترل شخصیت جسی، یک شکارچی خون‌آشام را به دست می‌گیرند که به دنبال شکار یک «تهدید تاریک» است.

علاوه بر سلاح گرم، بازیکنان به لطف یک دستکش آهنی می‌توانند دشمنان را در نبردهای تن به تن شکست دهند. دشمنان کوچک را می‌توان به هوا کوبید و با تیراندازی سریع معلق کرد یا به اشیاء نزدیک فرستاد. اگرچه در درجه اول Evil West یک تجربه تک‌نفره است، اما از قابلیت کوآپ با یک بازیکن دیگر نیز پشتیبانی می‌کند.

احتمالاً در چند هفته آینده تصاویر بیشتری از گیم‌پلی بازی ارائه می‌شود، پس منتظر آن‌ها باشید. در ضمن، بیش از ۱۰ دقیقه نبرد و اکتشاف را می‌توانید از این لینک مشاهده کنید.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Crossfire Xجنگ بر سر هیچ و پوچ
بررسی بازی Crossfire X


ویجی‌لاگ پلاسموفقیت اسپایدرمن روی پی سی و تاخیر خوردن بازی‌های مهم

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا