بازی

طرفداران از شباهت بازی جدید Fable به ویچر ناراحت هستند

طرفداران از شباهت بازی جدید Fable به ویچر ناراحت هستند

خیلی‌ها چشم انتظار نسخه جدید فیبل (Fable) هستند ولی به نظر می‌رسد که بازی اوضاع چندان خوبی ندارد و دچار بحران هویت شده‌ است.

توسعه دهندگان ایده درست و کاملی از ورژن نهایی Fable در ذهن ندارند و شاید این بازی شبیه ویچر باشد. ویچر ۳ یکی از بهترین بازی‌های تاریخ محسوب می‌شود، اما این شباهت باعث نگرانی و ناراحتی طرفداران شده است. در ساب ردیت فیبل طرفداران نگرانی خود را از این ابراز کرده‌اند که با نزدیکی به ویچر، این سری هویت خود را از دست خواهد داد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Tale of Bistunتراژدی عشق و زندگی
بررسی بازی The Tale of Bistun

فیبل یک استایل هنری و کارتونی خاص دارد و اگر این شایعه صحت داشته باشد، ممکن است استودیو این سبک را نادیده بگیرد. همانطور که اشاره کردیم Witcher 3 یکی از بهترین عناوین تاریخ است و الگوبرداری از آن به هیچ وجه کار بدی نیست. از طرف دیگر کتاب‌های ویچر نیز بسیار خوب هستند و سازنده فیبل می‌تواند از آن‌ها نیز الهام بگیرند. 

بازی Fable

مایکروسافت چند سال پیش استودیو اصلی سازنده سری Fable را تعطیل کرد و اکنون تیم جدیدی روی بازی کار می‌کند. به همین خاطر توسعه دهندگان بازی برای تعیین هویت این عنوان به مشکل برخورده‌اند. همچنین در ماه‌های گذشته گزارشات مختلفی از مشکلات توسعه این بازی منتشر شده و به نظر می‌رسد که فیبل جدید فرسنگ‌ها با عرضه فاصله دارد. 

نسخه جدید بازی Fable برای ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی در دست توسعه قرار دارد ولی هنوز تاریخ عرضه آن مشخص نیست.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Warhammer 40K: Darktideاکشن چندنفره با چاشنی فانتزی فضایی!
بررسی بازی Warhammer 40K: Darktide


چرا بازی های ابرقهرمانی دارن نابود میشن؟

تماشا با کیفیت بالا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا