رمز ارز

صرافی بایننس پول‌های دزدی را برمی‌گرداند!

زمان مطالعه: دقیقه

صرافی بایننس، بخش بزرگی از وجوه به سرقت رفته در حمله هکری به پروتکل تأمین مالی غیرمتمرکز Curve Finance را بازیابی کرده است.
مدیرعامل بایننس در توییتی اعلام کرد که این صرافی، ۸۰ درصد از وجوه دزدیده‌شده به ارزش ۴۵۰ هزار دلار را بازیابی کرده است. بایننس در حال حاضر در تلاش است تا این وجوه را به صاحبان واقعی خود بازگرداند.
تیم Curve Finance روز سه‌شنبه هک را شناسایی کرده و به کاربران خود هشدار داده بود تا از این وب‌سایت استفاده نکنند. یک ساعت پس از اخطار، این تیم اعلام کرد که می‌تواند مشکل را پیدا و حل کند. با این حال، مهاجمان توانستند قبل از حل مشکل، حدود ۵۳۷ هزار دلار USDC را به سرقت ببرند.
این اولین باری نیست که در این هفته، وجوه دزدیده‌شده به جامعه کریپتو بازمی‌گردد. روز دوشنبه هکرهای کلاه‌سفید، حدود ۳۲٫۶ میلیون دلار USDC، تتر و آلت کوین‌های دیگر را به پل Nomad بازگرداندند.
هک Curve Finance تنها یکی از حملات متعددی است که در سال ۲۰۲۲ رخ داد. طبق گزارشات دو میلیارد دلار سرمایه به دلیل هک پل‌های بین زنجیره‌ای از ابتدای سال تاکنون تخلیه شده است. این مبلغ، ۶۹ درصد کل سرمایه سرقت‌شده در سال جاری است.

منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا