بازی

صداپیشه شخصیت Sweet Tooth در سریال Twisted Metal مشخص شد

صداپیشه شخصیت Sweet Tooth در سریال Twisted Metal مشخص شد

اخبار جدید منتشر شده نشان می‌دهد که صداپیشه شخصیت Sweet Tooth در سری‌بازی‌های Twisted Metal معرفی شده و ویل آرنت قرار است در سریال اقتباسی به همین نام صداپیشگی این شخصیت مهم را برعهده داشته باشد. طرفداران از مدت‌ها قبل در این فکر بودند که چه کسی برای ایفای نقش یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های بازی، یعنی Sweet Tooth انتخاب می‌شود.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال All of Us Are Dead – اپیدمی مردگان متحرکآخرالزمان زامبی‌ها، تزریق آدرنالین و خلق تنش برای ۱۲ ساعت!
نقد سریال All of Us Are Dead – اپیدمی مردگان متحرک

طبق گزارش ورایتی، این شخصیت «مردی خنده‌دار و ترسناک است که به همان اندازه که حیله‌گر است، احساساتی خواهد بود.» سونی چند ماه پیش با انتشار بیانیه‌ای خبر پخش سریال The Twisted Metal از پی‌کاک (Peacock)، پلتفرم استریم NBC Universal، را تایید کرد. البته هنوز تاریخ پخش این سریال مشخص نیست و احتمالا جایی در سال ۲۰۲۳ منتشر می‌شود. با معرفی صداپیشه Sweet Tooth، اکنون ویل آرنت با آنتونی مکی، استفانی بیاتریز، توماس هیدن چرچ و نو کمبل هم‌بازی می‌شود.

رت ریس و پل ورنیک، نویسندگان Deadpool و Zombieland، فیلم‌نامه سریال Twisted Metal را می‌نویسند. آنتونی مکی، کاپیتان آمریکا بعدی دنیای سینمایی مارول در اینجا نقش جان دو، یک فروشنده شیر پرحرف، را برعهده دارد که یک راننده ماهر است.

مطلب پیشنهادی:معرفی ۲۰ سریال اعتیادآور که نمی‌توانید دست از تماشایشان بکشیدبرای بینج‌واچ‌های هیجان‌انگیز آماده شوید
معرفی ۲۰ سریال اعتیادآور که نمی‌توانید دست از تماشایشان بکشید


Top 10: بهترین ایستراگ‌های ماینکرفت در بازی‌ها!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا