بازی

صداپیشه جدید Bayonetta بیانیه‌ای درباره جنجال‌های اخیر منتشر کرد

صداپیشه جدید Bayonetta بیانیه‌ای درباره جنجال‌های اخیر منتشر کرد

جنیفر هیل، صداپیشه جدید بایونتا، بیانیه‌ای منتشر کرده که به جنجال‌های پیرامون خروج صداپیشه اصلی از سری بازی‌های Bayonetta پرداخته است.

هلنا تیلور، صداپیشه سابق نقش بایونتا، اخیراً از طرفداران خواسته بود تا بازی Bayonetta 3 را تحریم کنند و مدعی شد که برای حضور مجدد در نقش خود، مبلغی «توهین‌آمیز» به او پیشنهاد شده است.

در یک سری پیام‌های ویدیویی منتشر شده در روز شنبه، تیلور از استودیو پلاتینیوم گیمز و ناشر نینتندو به دلیل پیشنهاد ۴۰۰۰ دلاری برای بازگشت به قسمت سوم انتقاد کرد – ادعایی که توسط معاون رئیس پلاتینیوم، کامیا هیدکی، رد شد.

مطلب پیشنهادی:تاثیرات Zelda: Breath of the Wild روی صنعت بازی‌ها چه بوده است؟جاودانه‌ای در تاریخ!
تاثیرات Zelda: Breath of the Wild روی صنعت بازی‌ها چه بوده است؟

چندی پیش تایید شده بود که «جنیفر هیل» کهنه‌کار که در بازی‌هایی مانند Metal Gear Solid صداپیشگی کرده، در عنوان سوم Bayonetta جایگزین تیلور شده است. در آن زمان، PlatinumGames ادعا کرد که دلیل این امر به دلیل برنامه‌ریزی تیلور اتفاق افتاده که این موضوع توسط خود تیلور رد شده است.

اکنون جنیفر هیل در بیانیه‌ای که شب گذشته در توییتر خود منتشر کرد، مستقیماً به این موضوع پرداخته است. او نوشت:

به‌ عنوان عضو قدیمی جامعه صداپیشگی، از حق هر بازیگری برای دریافت دستمزد مناسب حمایت می‌کنم و سال‌ها به طور مداوم از این امر دفاع کرده‌ام.
هر کسی که من را می‌شناسد، یا حرفه من را دنبال کرده، می‌داند که من برای همتایان خودم احترام زیادی قائل هستم و مدافع همه اعضای جامعه هستم.
من تحت [قرارداد] NDA هستم و اجازه صحبت در مورد این وضعیت را ندارم. شهرت من گویای موضوع است.

Bayonetta

او ادامه داد:

من صمیمانه از همه می‌خواهم که به خاطر داشته باشند این بازی توسط یک تیم کامل از افراد سخت‌کوش و فداکار ساخته شده و امیدوارم همه درباره آنچه ساخته‌اند، ذهنیت باز داشته باشند.
در نهایت، من امیدوارم که همه افراد درگیر بتوانند اختلافات خود را به روشی دوستانه و محترمانه حل کنند.

در پیام‌های ویدیویی هلنا تیلور – که به گفته او عملی از نقض قراردادهای عدم افشای اطلاعات بود – این بازیگر ادعا کرد که طراح اصلی پلاتینیوم، کامیا، پیشنهادی «غیراخلاقی» به او برای بازی مجدد در نقش بایونتا ارائه کرده است.

او در ادامه مدعی شد که نگرانی‌اش در مورد بیکاری باعث اضطراب، افسردگی و افکار خودکشی شده است. پیام‌های تیلور با استقبال گسترده‌ای مواجه شد، از جمله از سوی صداپیشه‌های همکار که تجربیات خود را از دریافت پیشنهادهای مشابه به اشتراک گذاشتند.

اکانت توییتر کامیا روز یکشنبه به‌دلیل یک سری پیام‌هایی که در پاسخ به اتهامات تیلور منتشر شده بود، به‌ طور موقت مسدود شد.

Bayonetta 3 در ۲۸ اکتبر (۶ آبان) به‌صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:بهترین شبیه‌سازهای نینتندو سوییچ برای کامپیوتردانلود نینتندو فقط با یک کلیک!
بهترین شبیه‌سازهای نینتندو سوییچ برای کامپیوتر


بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا