شینجی میکامی از استودیو Tango Gameworks جدا میشود
![](/wp-content/uploads/2023/02/d8b4db8cd986d8acdb8c-d985db8cdaa9d8a7d985db8c-d8a7d8b2-d8a7d8b3d8aad988d8afdb8cd988-tango-gameworks-d8acd8afd8a7-d985db8cd8b4d988d8af_63f7673c1efab-780x470.jpeg)
شینجی میکامی (Shinji Mikami)، موسس و مدیرعامل Tango Gameworks، قصد دارد پس از ۱۲ سال از این استودیو جدا شود.
این خبر به کل کارکنان زنیمکس از طریق ایمیل اعلام شده و تاد وان (Todd Vaughn)، معاون ارشد توسعه در بتسدا، جدایی این بازیساز افسانهای را تایید کرده است. میکامی طی ۱۲ سال گذشته روی ساخت ۴ بازی تاثیر مستقیم داشته که نام آنها عبارت است از: Ghostwire: Tokyo، نسخه اول و دوم Evil Within و Hi-Fi Rush.
مطلب پیشنهادی:دنباله یا بسته الحاقی بازی Deathloop احتمالا در دست ساخت قرار دارددسته گلی که صداپیشه اصلی به آب داد
در حال حاضر استودیو تانگو گیمورکز روی پشتیبانی از Ghostwire: Tokyo و Hi-Fi Rush تمرکز دارد و بتسدا هنوز تصمیمی درباره آینده آنها اتخاذ نکرده است. شینجی میکامی با ۳۳ سال سابقه بازیسازی، کارنامه بسیار درخشانی دارد که نام عناوینی مثل رزیدنت اویل، Dino Crisis و Vanquish در آن دیده میشود.
![شینجی میکامی](http://lastech.net/wp-content/uploads/2023/02/Shinji-Mikami-1024x576.jpeg)
میکامی در سال ۲۰۱۰ استودیو Tango Gameworks را تاسیس کرد، سپس کمپانی زنیمکس آن را خریداری کرد. این استودیو نسخه اول و دوم اویل ویتین را تحت رهبری خود میکامی در سال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۷ به بازار منتشر کرد. با این وجود شینجی میکامی در ساخت دو بازی Ghostwire: Tokyo و Hi-Fi Rush تنها نقش تهیه کننده را داشت.
هنوز اطلاعاتی از برنامههای میکامی برای آینده در دسترس ما قرار ندارد و شاید هدف او بازنشستگی از بازیسازی باشد.
چرا بازیهای بزرگ از ایندیها شکست خوردند؟
![شینجی میکامی از استودیو Tango Gameworks جدا میشود - lastech](http://lastech.net/wp-content/uploads/2023/02/download.jpeg)