رمز ارز

شیبا با شتاب بیشتری در حال سوختن است!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، جامعه شیبا شاهد سوختن بیش از 19,400,000 توکن در کمتر از یک ساعت، طی یک تراکنش بود. این تراکنش، مهم‌ترین تراکنش توکن‌سوزی شیبا در 24 ساعت گذشته بود.
داده‌های Etherscan نشان می‌دهند که آدرس کیف پولی که انتقال را انجام داده، در حال حاضر دارای بیش از 120 توکن ERC-20 به ارزش 11.4 میلیون دلار است. این آدرس با عنوان “Crypto.com 2” برچسب گذاری شده است که نشان‌دهنده وابستگی احتمالی آن به صرافی Crypto.com است.
پس از انجام این تراکنش توکن‌سوزی، مقدار کل شیبای سوزانده شده از عرضه اولیه این رمزارز به 410,384,960,914,124 (410.38 تریلیون) توکن می‌رسد. این رقم نشان‌دهنده 41 درصد از حداکثر عرضه کل این دارایی است.
تمرین توکن‌سوزی، تلاش دیگری از سوی جامعه شیبا برای کاهش عرضه کل دارایی جهت حمایت از قیمت آن است. تراکنش‌های توکن‌سوزی اخیر در حالی انجام شد که قیمت شیبا در هفته گذشته بیش از 22 درصد افزایش را ثبت کرد.
بر اساس داده‌های موجود، شیبا بیشترین سود را در هفته گذشته در میان 30 دارایی رمزارزی برتر داشته و در مقایسه با ارزهای دیجیتال بزرگی مانند بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و دوج‌کوین (DOGE)، عملکرد بهتری از خود نشان داده است.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

منبع

کریپتو بیسیک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا