رمز ارز

شیبا اینو در مسیر پذیرش گسترده خود به خاورمیانه رسید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در تاریخ ۲۹ آگوست، صرافی بایننس قرارداد مشارکتی را با Virtuzone، شرکت ارائه‌دهنده خدمات تجاری در امارات متحده عربی، امضا کرد. طی این همکاری، Virtuzone قرار است از فناوری Binance Pay این صرافی استفاده کند و امیدوار است از این طریق، دامنه خدمات خود را گسترش دهد.
اما کدام رمزارزها از این همکاری سود می‌برند؟ در پاسخ باید بگوییم همه ارزهای دیجیتالی که توسط سرویس Binance Pay پشتیبانی می‌شوند، از جمله شیبا اینو (SHIB) که در اوایل آگوست به این برنامه پیوست، از این همکاری بهره‌مند می‌شوند.
به این ترتیب، شرکت‌هایی که از خدمات شرکت Virtuzone در امارات استفاده می‌کنند، می‌توانند از این میم کوین محبوب به عنوان روش پرداخت استفاده کنند. همچنین، لازم به ذکر است که Virtuzone با اشخاص حقوقی که به خدمات تجاری پیچیده نیاز دارند هم کار می‌کند که به طور بالقوه مستلزم گردش مالی زیادی است. علاوه بر Virtuzone، هتل‌های زنجیره‌ای و خرده‌فروشی‌های مختلف نیز‌ در حال حاضر از سرویس Binance Pay در امارات استفاده می‌کنند.
پیش از این نیز گزارش شده بود که بایننس با مشارکت مسترکارت، یک کارت پیش پرداخت را در آرژانتین راه‌اندازی کرده است. این موضوع به کاربران آرژانتینی اجازه می‌دهد که از شیبا و سایر رمزارزهای پشتیبانی‌شده توسط این کارت، برای خرید و پرداخت صورت‌حساب در بیش از ۹۰ میلیون کسب و کار در سراسر جهان که مسترکارت را می‌پذیرند، استفاده کنند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا