رمز ارز

شیبا از شر یک صفر دیگر خلاص می‌شود؟!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شیبا اینو (SHIB) به دلیل شرایط نزولی بازار ارزهای دیجیتال که از ابتدای سال 2022 حاکم بوده است، هنوز نتوانسته صعود قابل ملاحظه‌ای داشته باشد و صفری را از قیمت خود حذف کند. لازم به ذکر است که دو سال پیش و در سپتامبر 2020، قیمت شیبا اینو در زمان ثبت پایین‌ترین سطح تاریخی خود در 0.000000000082 دلار، 10 صفر در قیمت خود داشت.
از آن زمان تاکنون، شیبا پس از پاک کردن شش صفر، در حال حاضر با چهار صفر در قیمت خود معامله می‌شود. در زمان انتشار این خبر، شیبا در حدود قیمت 0.0000131 دلار نوسان دارد که در 24 ساعت گذشته اندکی افزایش داشته است.
این رمزارز در اکتبر 2021 به بالاترین قیمت خود در 0.000088 دلار رسید. با مشاهده الگوهای قیمتی صعودها در سال 2021، ساختار مشابهی در این بین مشاهده می‌شود. در آن زمان نیز، یک روند صعودی اولیه وجود داشت، سپس روند نزولی شد و پس از آن، به دنبال یک تثبیت یکنواخت، روند صعودی دیگری آغاز شد. با توجه به این الگو و شرایط فعلی، SHIB ممکن است یک صفر دیگر را هم در قیمت خود از دست بدهد.
البته نباید فراموش کرد که با شرایط کنونی بازار، بسیاری از معامله‌گران و سرمایه‌گذاران در مورد پیش‌بینی بازار اشتباه کرده‌اند. قیمت شیبا اینو نیز در حال حاضر ارتباط تنگاتنگی با بیت کوین و بازار کلی رمزارزها دارد. بنابراین، با توجه به اینکه شرایط کلان تا چه حد با عملکرد قیمت بازار کریپتو مرتبط است، منطقی‌تر است که بر این اساس عمل کنیم.
در حال حاضر و با افزایش قیمت اندک شیبا، حجم معاملات BONE نیز 233 درصد افزایش یافته است. طی آخر هفته، BONE با رسیدن به سقف عرضه خود، عملکرد ضرب خود را متوقف کرد. در حالی که حداکثر عرضه BONE در تعداد 250 میلیون باقی مانده است، 20 میلیون باقیمانده برای گس فی و اعتبارسنجی در شیباریوم باقی مانده است.
در زمان انتشار این خبر، قیمت BONE حدود 13.53٪ در 24 ساعت گذشته افزایش یافته و به1.91 دلار رسیده است.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا