رمز ارز

شیبا از تقاطع مرگ به سلامت عبور کرد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

میم کوین محبوب شیبا اینو (SHIB) با موفقیت از تایید یک الگوی نموداری ترسناک اجتناب کرد و اکنون عملکرد پایدارتری را نشان می‌دهد.
بر اساس داده‌های بازار، شیبا اخیراً شاهد رشد قابل‌توجهی بوده و توانسته از پایین‌ترین سطح محلی خود بازگردد. با این رشد قیمتی، این میم کوین محبوب از تشکیل الگوی «تقاطع مرگ» هم اجتناب کرده است. طی دو روز گذشته، قیمت شیبا افزایش یافته و بسیاری از معامله‌گران امیدوارند که این نشانه‌ای از اتفاقات بهتر در آینده باشد. یکی از عواملی که ممکن است در بهبود اخیر شیبا نقش داشته باشد، بازگشت ارزش استیبل کوین USDC به نزدیکی یک دلار است.
اما تقاطع مرگ چگونه تشکیل می‌شود و چرا برای رمزارزهایی مانند شیبا بسیار مهم است؟ تقاطع مرگ یک اصطلاح در تحلیل تکنیکال است و برای توصیف نقطه‌ای که میانگین متحرک کوتاه‌مدت به زیر میانگین متحرک بلندمدت عبور می‌کند، استفاده می‌شود. ظهور این الگو در نمودار، نشان‌دهنده یک روند نزولی برای آن دارایی است. در واقع، تشکیل این الگو نشان می‌دهد که فروشندگان کنترل بازار را به دست گرفته‌اند.
برای شیبا نیز، تشکیل تقاطع مرگ تاییدشده یک پرچم قرمز بزرگ برای معامله‌گران بود. تایید این الگو می‌توانست نشانه‌ای از یک روند نزولی بلندمدت برای این ارز دیجیتال باشد و به طور بالقوه منجر به کاهش قابل‌توجه ارزش آن ‌شود.
با این حال، شیبا با اجتناب از تایید شکل‌گیری تقاطع مرگ و بازگشت از پایین‌ترین سطح محلی خود، توانسته برخی از بزرگ‌ترین ترس‌های سرمایه‌گذاران خود را از بین ببرد.
در زمان نگارش این خبر، شیبا در محدوده قیمتی ۰٫۰۰۰۰۱۱ دلار معامله می‌شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، نزدیک به ۵ درصد رشد دارد.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا