رمز ارز

شیباریوم نهنگ‌های بازار را به چالش کشید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس گزارش منتشرشده توسط IntoTheBlock، در تاریخ 11 مارس روزی که نسخه اولیه شیباریوم به نام PuppyNet انتشار یافت، تعداد توکن‌های شیبا اینو که توسط نهنگ‌ها نگهداری می‌شدند، 10 تریلیون واحد کاهش یافت. در حال حاضر، بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاران این توکن 14 نفر هستند که در مجموع 250.66 تریلیون واحد توکن شیبا اینو را در اختیار دارند (بدون در نظر گرفتن آدرس‌های غیرفعال برای سوزاندن). این افراد 25.5 درصد از مقدار عرضه اولیه و 45.57 درصد از مقدار کل فعلی این توکن را در اختیار دارند.
اما وضعیت به این سادگی که به نظر می‌رسد نیست؛ زیرا در این میان سرمایه‌گذاری با حجم کم ولی تعداد بیشتر نیز وجود دارد. بر اساس گزارش IntoTheBlock این دسته شامل 40 آدرس است که در حال حاضر 12.36% از کل تعداد توکن‌های شیبا اینو که معادل 121.52 تریلیون واحد است را در اختیار دارند. جالب است که این سرمایه‌گذاران با موجودی اولیه 123.16 تریلیون شیبا اینو در روز دوشنبه شروع به ترید کرده بودند، سپس در میان هفته‌ برخی از آنها مقداری از توکن‌های خود را فروختند و در تاریخ 11 مارس، 10 تریلیون توکن شیبا اینو را مجدداً خریداری کردند.
علاقه‌مندان عادی به صنعت رمزارزها که معمولاً به عنوان سرمایه‌گذاران خرد شناخته می‌شوند، از انتشار اولیه شیباریوم با توکن‌های شیبا اینو بسیار کمتر نسبت به روز قبل، یعنی حدود 230 میلیارد کمتر، استقبال کردند. در حال حاضر، این گروه دومین گروه بزرگ دارندگان شیبا، با مجموع موجودی 200.7 تریلیون توکن، است.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا