رمز ارز

شیباریوم، گامی مهم برای تبدیل شیبا به رقیبی جدی در دنیای بلاکچین!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

توسعه‌دهنده بلاکچین NOWNodes که از شیباریوم پشتیبانی می‌کند، اعلام کرده که اولین مرحله از نقشه راه شیباریوم خود را فعال کرده است.
همان‌طور که تیم شیبا اینو در تاریخ 11 مارس اعلام کرد، آزمایش اولیه بتای شبکه شیباریوم آغاز شده است. پس از انتشار نسخه بتای شیباریوم، NOWNodes بسیار هیجان زده است و گفته که یک فرم پیش از انتشار باز می‌کند تا کاربران بتوانند به محض راه‌اندازی پروتکل، برای دسترسی زودهنگام به نودهای شبکه اصلی شیباریوم اقدام کنند.
پیش‌بینی می‌شود که شیباریوم برای انتشار نیاز به سپری کردن سه مرحله داشته باشد: بتا، توسعه شبکه اصلی و انتشار نهایی.
به عنوان اولین مرحله از نقشه راه شیباریوم، NOWnodes می‌گوید که تست‌های داخلی در طول مرحله بتا و با آماده شدن برای انتشار شبکه اصلی انجام می‌شود، سپس بررسی‌های امنیتی را انجام خواهد داد و تغییرات مناسب را در فاز توسعه شبکه اصلی شیباریوم ایجاد خواهد کرد. در گام نهایی نقشه راه شیباریوم، راه‌اندازی دسترسی به نودهای SHIB در شبکه اصلی شیباریوم ایجاد خواهد شد.
همان‌طور که در اخبار قبلی هم گزارش شد، تیم شیبا اینو در یک پست وبلاگی اعلام کرده که آزمایش اولیه بتای شبکه شیباریوم به نام PUPPYNET را آغاز کرده است. این پست به وضوح چگونگی توکن‌سوزی SHIB توسط تراکنش‌های شبکه را تعیین می‌کند. طبق گفته این تیم، نموداری برای نمایش تعداد SHIBهای سوخته شده در پورتال مربوط، به عنوان یکی از بخش‌های آزمایش بتای شبکه شیباریوم، در دسترس خواهد بود.
علاوه بر این، اعلام شده که تمام توکن‌های PUPPYNET واقعی نیستند و به کاربران هشدار داده شده که SHIBهای خود را که به سختی به دست آورده‌اند، از دست ندهند.
شیباریوم به عنوان یک بلاکچین لایه دو، به هر شخصی امکان می‌دهد تا اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز را ایجاد، آن‌ها را به کسب‌وکارهای دنیای واقعی متصل و از آن‌ها برای تقویت ایده‌های خود استفاده کند.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا