رمز ارز

شیبا، سایه به سایه به دنبال بیت کوین!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در حالی که بازار ارزهای دیجیتال در تلاش برای احیای یک روند صعودی دیگر است، داده‌های درون زنجیره‌ای نشان می‌دهند که در سال جاری توکن شیبا اینو (SHIB) یکی از قوی‌ترین همبستگی‌ها را با بیت کوین داشته است. براساس داده‌های شرکت تحلیلی IntoTheBlock، همبستگی شیبا اینو با بیت کوین در حال حاضر 0.8 است. (همبستگی یک معیار برای نشان دادن ارتباط دو دارایی با یکدیگر است و می‌تواند به عنوان یک اندازه‌گیری مهم برای بررسی بازار ارز دیجیتال استفاده شود.)
شیبا، سایه به سایه به دنبال بیت کوین!از نظر رفتار قیمتی، همبستگی بین بیت کوین و شیبا اینو نمایان نمی‌شود. در حال حاضر بیت کوین در یک روند صعودی قوی قرار دارد و روز گذشته 8.7 درصد رشد داشته و اکنون با قیمت 24,364 دلار معامله می‌شود. اما این روند صعودی برای شیبا اینو صدق نمی‌کند و رشد آن در روز گذشته فقط 1.78 درصد بوده است. همچنین در نمودار هفتگی، بیت کوین حدود 13 درصد رشد داشته، در حالی که شیبا اینو در همین بازه زمانی یک روند افزایشی قیمتی ملایم‌تر را تجربه کرده است.
شیبا اینو به دلیل نوسانات شدید قیمتی شناخته می‌شود و این یکی از ویژگی‌های مهم در مورد میم‌ کوین‌ها است. با وجود رشد نسبتاً کمتر قیمت در شیبا اینو، همبستگی فعلی آن با بیت کوین نشان‌دهنده یک ویژگی مثبت است و می‌تواند نشان‌دهنده یک چشم‌انداز خوب باشد.
با توجه به مواردی که در بالا بیان شد، می‌توان انتظار داشت که شیبا اینو در ساعات یا روزهای آینده، در صورتی که بیت ‌کوین روند صعودی خود را حفظ کند، شاهد یک افزایش قیمت باشد.
این یک واقعیت غیرقابل انکار است که توکن شیبا اینو یکی از بهترین اکوسیستم‌ها در زمینه جامعه‌ی کاربری بوده و یک پروتکل با پتانسیل بالا را در اختیار دارد. مواردی از جمله راه‌اندازی نسخه بتای شیباریوم و استفاده از توکن شیبا به عنوان یک روش پرداخت در فروشگاه‌های آنلاین، همگی نشان‌دهنده پتانسیل بالای این توکن برای رشد در طولانی مدت است.
در حال حاضر شیبا اینو با قیمت 0.00001129 دلار معامله می‌شود. می‌توان انتظار داشت که شیبا اینو در کوتاه‌مدت و همچنین در بلندمدت روند صعودی قوی‌تری را تجربه کند. این تحلیل به طور قابل‌توجهی با توکن‌سوزی SHIB در شیباریوم تقویت خواهد شد.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا