تکنولوژی

شیائومی مانیتور جدید 24 اینچی ردمی را با قیمت 72 دلار معرفی کرد

شیائومی مانیتور جدید 24 اینچی ردمی را با قیمت 72 دلار معرفی کرد

سال گذشته، شیائومی از مانیتور ردمی A24 با قیمت مقرون‌به‌صرفه در چین رونمایی کرد. اکنون، این برند نسخه پایه چندمنظوره‌ای با قیمت 519 یوان (72 دلار) معرفی کرده که برای پیش‌فروش در JD.com موجود است. در ادامه نگاهی به مشخصات کلیدی آن می‌اندازیم.

به گزارش گیزموچاینا، مانیتور A24 ردمی صفحه‌نمایش 23.8 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل و کیفیت فول اچ‌دی دارد؛ بنابراین تصاویر دقیق و واضحی برای کارهای اداری و سرگرمی ارائه می‌دهد. این صفحه‌نمایش از نرخ تازه‌سازی 100 هرتز پشتیبانی می‌کند؛ درنتیجه تاری حرکت و تأخیر را کاهش می‌دهد.

این دستگاه نسبت تصویر 16:9 و روشنایی معمولی 250 cd/m² دارد و 16.7 میلیون رنگ ارائه می‌دهد تا از بازتولید رنگ‌های زنده و دقیق با پوشش 99 درصدی طیف رنگی sRGB مطمئن شود. علاوه‌براین، دقت رنگ ΔE

مانیتور A24 ردمی

زمان پاسخگویی مانیتور 6 میلی‌ثانیه است و نسبت کنتراست 1000:1 دارد که به ارائه روشنایی متعادل و رنگ‌های تیره کمک می‌کند.

دیگر مشخصات مانیتور A24 ردمی

شیائومی مانیتور جدید 24 اینچی ردمی را با قیمت 72 دلار معرفی کرد

این مانیتور بدنه بسیار نازک 16.8 میلی‌متری دارد که آن را سبک و ظریف نشان می‌دهد. نسبت صفحه‌نمایش به بدنه آن 94 درصد با حاشیه‌های باریک است که تجربه تماشای همه‌جانبه‌ای ارائه می‌کند. پایه قابل‌تنظیم آن از شیب، تنظیم ارتفاع و چرخش پشتیبانی می‌کند؛ همچنین می‌تواند به حالت پرتره بچرخد و نیازهای مختلف کاربر را برطرف کند؛ علاوه‌براین، با استاندارد VESA نیز سازگار است.

مانیتور A24 ردمی شامل درگاه‌های DP 1.4 ،HDMI و درگاه برق DC IN است که به کاربران امکان می‌دهد به‌راحتی به دستگاه‌های مختلف متصل شوند. جعبه دستگاه شامل مانیتور، پایه، پیچ، آداپتور برق، کابل HDMI و دفترچه راهنماست.

شیائومی همچنین اخیراً مانیتور G27Q را عرضه کرده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا