شکست هدف اینستاگرام برای شبیه شدن به تیکتاک
به گزارش lastech از ایسنا، اینستاگرام فید تمام صفحه و نمایش شمار زیادی از پستهای توصیه شده در فید کاربر را برای رقابت با تیک تاک آزمایش کرد. مدت زمانی که کاربران برای مشاهده ویدئوهای ریلز (Reels) سپری میکنند در سه ماهه گذشته، ۳۰ درصد رشد کرد و موسری میگوید صرفنظر از تغییرات اخیر اینستاگرام، استقبال تدریجی از ویدئو اتفاق افتاده است.
آدام موسری هفته گذشته با ارسال پست ویدیویی در توییتر، اذعان کرده بود فید آزمایشی متمرکز به ویدیو در این پلتفرم هنوز خوب نیست و باید پیش از این که برای همه کاربران اینستاگرام عرضه شود، بهبود پیدا کند. با این حال وی تاکید کرد که اینستاگرام به شکل اجتناب ناپذیری به مرور زمان، ویدیو محور خواهد شد زیرا این محتوایی است که مردم به اشتراک میگذارند. به عبارت دیگر، به دیدن کلیپهای ویدیویی بیشتر، عادت کنید.
سلبریتیهای اینستاگرام اخیرا از این شبکه اجتماعی به دلیل تلاش برای این که شبیه تیک تاک شود، انتقاد کردهاند و درخواستها و پستهای زیادی در این پلتفرم شبکه اجتماعی خواستار آن شدهاند که اینستاگرام با معطوف کردن دوباره توجه به عکسها، همان اینستاگرام قبلی شود.
بر اساس گزارش وب سایت انگجت، مارک زاکربرگ، مدیرعامل مِتا پلتفرمز – شرکت مادر اینستاگرام- هفته گذشته در کنفرانس اعلام درآمدهای مالی این شرکت گفت: حدود ۱۵ درصد از پستهایی که در فیس بوک مشاهده شده و در اینستاگرام حتی از این هم بالاتر بوده، توسط الگوریتمها به کاربران توصیه شده اند. زاکربرگ انتظار دارد حجم پستهای توصیه شده در یک سال آینده یا این حدود، دو برابر شود.