بازی

شرکت های سرمایه گذار در متاورس

شرکت های سرمایه گذار در متاورس

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

کدام شرکت ها در متاورس سرمایه گذاری کرده اند؟

امروزه متاورس داغ ترین واژه در بازار جهانی فناوری به شمار می رود. شرکت‌هایی که متاورس را توسعه می‌دهند، بر ایجاد نوآوری‌ها و ویژگی‌های جدید متمرکز شده‌اند تا کاربران را قادر به تعامل موثر با یکدیگر در دنیای دیجیتال کنند. شرکت‌های متاورس برای متحول کردن دنیای دیجیتال با تجارب فراگیر در آینده، در خط مقدم هستند. بنابراین، بیایید با برترین شرکت‌هایی که متاورس را برای مشارکت و سرمایه گذاری در فناوری متاورس توسعه می دهند، آشنا شویم. اما سوال اساسی این است که آیا سرمایه گذارانی در ایران نیز داریم که در حوزه متاورس و یا ان اف تی بر روی جوانان و ایده های آنان سرمایه گذاری کنند؟! گروه آکادمی متاورس، به صورت تخصصی بر روی ایده های نوآورانه در حوزه NFT  و Metaverse سرمایه گذاری می کنند.

Meta

متا شرکت اصلی توسعه متاورس برای کاربران و بازیکنان است تا در شبکه گسترده دنیای مجازی سه بعدی بی‌درنگ با حفظ هویت و تاریخ پرداخت حضور داشته باشند. اعلام شده است که شرکت متاورس بر روی توسعه یک ابر کامپیوتر برای تامین انرژی متاورس متمرکز شده است که با کوئینتیلیون ها عملیات در ثانیه میرسد. همچنین اتحادیه اروپا را برای توسعه فناوری متاورس برای ایجاد اشتغال بیشتر در اروپا انتخاب کرده است.

NVIDIA

NVIDIA  یکی از شرکت‌های برتر متا است که با بازار متاورس معامله کرده است. این ابتکار اجرا شد تا نسخه‌های رایگان برنامه‌ای را که برای توسعه دارایی‌های آماده متاورس معروف به Omniverse ساخته شده بود، توزیع کند.  NVIDIA در حال تبدیل شدن به یک شرکت محبوب است که متاورس را با حمایت از هنرمندان و همچنین سازندگان محتوا برای ساخت دنیای مجازی و محصولات توسعه می دهد. این شرکت مجموعه ای از مشارکت های مرتبط با اشتراک گذاری محتوای مرتبط با متاورس دارد. همچنین به کاربران کمک می‌کند تا آواتارهای شخصی‌سازی‌شده برای احیای دیدگاه‌ها ایجاد کنند.

Epic Games

اپیک گیمز با موج قابل توجهی از توسعه و نوآوری در خط مقدم شرکت های بزرگی است که متاورس را توسعه می دهند. این شرکت متاورس از سرمایه‌گذاری یک میلیون دلاری برای توسعه متاورس در سال 2021 خبر داده است تا راه را برای توسعه‌دهندگان بازی برای کشف فرصت‌های فراوان در وب 3.0 هموار کند. همچنین در استودیو Spire Animation سرمایه گذاری کرده است تا دارایی های داستانی مانند دنیاها و شخصیت ها را به متاورس منتقل کند.

Microsoft

مایکروسافت یک شرکت محبوب برای متا است که بر روی توسعه یک سری برنامه های کاربردی متاورس در بالای پلتفرم Mesh تمرکز دارد. همچنین در حال ساخت یک چیپست واقعیت افزوده جدید برای متاورس با کوالکام برای دسترسی به ویژگی های جدید است. مایکروسافت یکی از شرکت‌های پیشرو است که متاورس را با به‌روزرسانی AltspaceVR برای ایجاد مکانی امن‌تر برای کاربران و بازیکنان متاورس توسعه می‌دهد.

Apple

اپل به عنوان یک شرکت شناخته شده برای Meta برای ایجاد برنامه های جلسات مجازی Head-Mounted System (HMD) شناخته می شود که این شامل حرکات فیزیکی دست و بازو برای حضور و تعامل در جلسات مجازی است.

Decentraland

Decentraland یکی از شرکت‌های بزرگی است که متاورس را به عنوان پلتفرمی برای تولیدکنندگان محتوا و شرکت‌هایی که به دنبال یک رسانه هنری جدید یا هر فرصت تجاری هستند، توسعه می‌دهد. این به کاربران کمک می کند تا هنگام خرید قطعات مجازی زمین در فناوری متاورس، برنامه ها و محتوای مختلف ایجاد کنند و همچنین کسب درآمد کنند.

Roblox Corporation

Roblox Corporation بر روی ایجاد متاورس اقتصاد خالق تمرکز دارد و در عین حال یک پلتفرم بازی باز را ارائه می دهد تا به بازیکنان اجازه دهد دنیای دیجیتال و تعاملی خود را بسازند. برای ساخت مدل کسب و کار متاورس محبوبیت پیدا میکند. این بازی‌های متعددی را در پلتفرم خود ارائه می‌کند و برخی از آنها جهان‌های مجازی را ارائه می‌ دهند که بازیکنان می‌توانند به طور مؤثر و آزادانه با یکدیگر تعامل داشته باشند. این شرکت محبوب متاورس میزبان رویدادهای متاورس مانند Lil NasXConcert برای تمام دنیا بوده است.

Snapchat

اسنپ چت یکی از شرکت های رو به رشد متاورس است که از راه اندازی یک لنز آواتار جدید خبر داده که نشان می دهد یک کاربر یا بازیکن در متاورس چگونه به نظر می رسد. فیلتر آواتار از واقعیت افزوده استفاده می‌کند که به آواتارها اجازه می‌دهد لباس‌ها و چهره‌ها را مطابق با حال و هوا عوض کنند. این شرکت در حال توسعه متاورس از طریق راه اندازی Bimojis سه بعدی است. این به‌روزرسانی انسان‌های مجازی، سرعت فناوری متاورس را ارتقا می‌دهد.

Amazon

آمازون یک شرکت فناوری محبوب است که متاورس را از طریق استخدام برای فناوری متاورس – مدیر ارشد محصول، توسعه می دهد. این شرکت نشان داده است که مدیر محصول نیاز دارد که ارائه خدمات متاورس مبتنی بر ابر در بخش فناوری بازی را در اختیار داشته باشد.

 

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا