رمز ارز

شرکت مد و پوشاک آمریکایی به انقلاب رمزارزها پیوست!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

رالف لورن، شرکت آمریکایی فعال در زمینه مد و پوشاک، با پذیرش انواع ارزهای دیجیتال در فروشگاه شیک و مد روز خود در میامی، Design District، در صحنه رمزارزها سروصدا به پا کرد. با پذیرش فرهنگ پر جنب و جوش فلوریدای جنوبی، این یک نقطه عطف برای این برند است که در یکی از فروشگاه‌های خود از پرداخت‌های رمزارزی استقبال می‌کند.
به گزارش رمزارز نیوز، این فروشگاه با همکاری BitPay، یک سرویس پیشرو برای پرداخت‌های رمزارزی، طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال را می‌پذیرد. خریداران می‌توانند از گزینه‌های محبوبی مانند بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و پالیگان (MATIC) استفاده کنند، اما این لیست به همین جا ختم نمی‌شود. رالف لورن همچنین پذیرای علاقه‌مندان به دوج کوین (DOGE) و شیبا (SHIB) و ارزهای دیجیتال دیگری مانند ایپ کوین (APE)، بیت کوین کش (BCH)، دای (DAI)، یورو کوین (EUROC)، دلار جمینی (GUSD)، لایت کوین (LTC)، دلار پکس (USDP)، یواس‌دی کوین (USDC) و رپد بیت کوین (WBTC) است.
به گزارش Vogue Business، رالف لورن علاوه بر پذیرش پرداخت‌های رمزارزی، در حال پیوستن به نیروهای جامعه وب ۳ Poolsuite است که قبلاً به عنوان ایستگاه رادیویی اینترنتی Poolsuite FM شناخته می‌شد. سرمایه‌گذاری اولیه این همکاری دارای یک NFT متمایز Ralph Lauren x Poolsuite است که به حدود 3000 عضو جامعه Poolsuite هدیه داده می‌شود. اینNFTهای انحصاری دسترسی به یک مهمانی مجلل در یک املاک خصوصی در کنار آب‌های میامی را به عنوان بخشی از یک رویداد سه روزه ممکن کرده و در اواخر این ماه فعال می‌کنند.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

منبع

کریپتو گلوب

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا