رمز ارز

شرکت‌های بزرگ وب۳ در راه خاورمیانه! عربستان و امارات رقابت می‌کنند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت انیموکا برند (Animoca Brands)، یک شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر Web3، در حال گسترش فعالیت خود در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا است. این شرکت از امضای تفاهم‌نامه (MoU) با Manga Productions، یک شرکت پیشرو در تولید بازی در خاورمیانه، خبر داده است.
این دو شرکت در ابتکارات مختلفی مانند پیشبرد پروژه‌های Web3 در منطقه، ترویج اکوسیستم Web3 Manga Productions و غیره با یکدیگر همکاری خواهند کرد.
کشورهایی مانند امارات متحده عربی و عربستان سعودی در حال رقابت برای تبدیل شدن به درگاه رمزارز جهان با سیاست‌های دوستدار کریپتو هستند. این گسترش به برند Animoca اجازه می‌دهد که از رشد سریع منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا استفاده کند.
بر اساس مطالعات، صنعت NFT در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا با 48.3 درصد رشد به ارزش 3.4 میلیارد دلار رسید. پیش‌بینی می‌شود که این صنعت تا سال 2028 به ارزش 18.1 میلیارد دلار برسد.
علاوه بر این، Animoca Brands منابع خود را صرف ارائه فرصت‌های آموزشی و حرفه‌ای به استعدادهای محلی در زمینه‌های مربوطه خواهد کرد. آنها مذاکرات اولیه را با دانشگاه‌های عربستان سعودی برای توسعه دوره‌های بلاک چین آغاز کرده‌اند.
در همین رابطه، یات سیو (Yat Siu) یکی از بنیان‌گذاران و رئیس اجرایی Animoca اظهار داشت:

ما فوق‌العاده هیجان‌زده هستیم که با Manga Productions در این همکاری بپیوندیم تا از نقاط قوت مکمل مربوط به خود استفاده کنیم. این مشارکت یکی از اولین گام‌های مهم ما در توسعه به سمت خاورمیانه است. خاورمیانه یکی از سریع‌ترین اکوسیستم‌های Web3 در حال رشد و منطقه‌ای غنی از میراث فرهنگی است که می‌تواند با اشکال مختلف محتوای مجازی سازگار شود. ما مشتاقانه منتظریم تا ابتکارات مختلف را با Manga Productions به زندگی تبدیل کنیم و انتظار داریم از طریق سرمایه‌گذاری و همکاری استراتژیک شاهد فعالیت‌های بیشتری در منطقه باشیم.

شرکت Animoca Brands همچنین امکان ایجاد یک پلتفرم انتشار بازی اختصاصی در منطقه با شرکای محلی را بررسی خواهد کرد. آنها می‌خواهند عناوین باکیفیت را به این منطقه بیاورند و از توزیع جهانی محتوای تولیدشده توسط Manga Productions و سایر تولیدات منطقه‌ای حمایت کنند.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

منبع

اینوستینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا