رمز ارز

شرکت‌های بزرگ همچنان بیت کوین می‌خرند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مدیرعامل شرکت مشاوره مالی و مدیریت دارایی Devere Group، نایجل گرین، تایید کرده است که وی با هر افت بیت کوین آن را خریداری می‌کند.
در یک پست وبلاگی که این هفته منتشر شد، مدیر اجرایی این شرکت دلایل مختلفی برای خرید بیت کوین بیشتر در بحبوحه فروش ارزهای دیجیتال بیان کرد. گرین گفت یک دلیل این کار این است که او حرکت نهنگ‌ها را زیر نظر می‌گیرد. آنها در هفته‌های اخیر دست به فروش زده و با ایجاد وحشت در دیگران، قیمت بازار را پایین می‌آورند. این اتفاق به آنها اجازه می‌دهد تا در کف قیمت و به میزان بیشتر خرید کنند.
گرین همچنین افزود که با وجود آشفتگی‌های اخیر، او معتقد است که مسیر بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال بزرگ رو به افزایش است. وی ادامه داد که از نوسانات کوتاه مدت برای بدست آوردن سودهای بلندمدت استقبال می‌کند.
او همچنین گفت که احساس می‌کند که نهنگ‌ها در حال آماده شدن برای خرید و افزایش دارایی‌های خود در هفته‌های آینده هستند. همچنین، فعالیت‌های قابل‌توجه دیگری نیز در جریان است. تعداد کیف پول‌های جدیدی که بین 10000 تا 100000 بیت کوین دارند، در 30 روز گذشته 103 عدد افزایش یافته است.
گرین افزود مانند بسیاری از شرکت‌های بزرگ، مؤسسات مالی، دولت‌ها، دانشگاه‌های معتبر و اسطوره‌های سرمایه‌گذاری معروف، او مطمئن است که ارزهای دیجیتال آینده اجتناب‌ناپذیر پول هستند. گرین تاکنون چندین بار پیش‌بینی‌های صعودی در مورد قیمت بیت کوین انجام داده است. در ماه ژوئن، او یک روند صعودی و یک جهش قابل‌توجه را برای بیت کوین پیش‌بینی کرد.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع بیت کوین نیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا